Laat het me maar wete als je dr weer andere foto's op hebt staan 
Tot morge!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Laat het me maar wete als je dr weer andere foto's op hebt staan 

Die kunnen in het begin beter lekker naar voren ipv dat je ze al weer terug of bij elkaar gaat rijden!

Lekker ontspannen, en daaraan zie je, dat de slof goed gebruikt is, anders loopt je paard zonder slof, niet op deze manier! Ook bij dit topic op naar de 5 pagina's, maar deze keer alleen met goede commentaar dan!
Vzel succes nog! 

. Heel erg bedankt voor de filmpjes, ziet er erg goed en ontspannen uit. Ik denk ook dat ik er niet te moeilijk over moet doen, als het bekend is en hij snapt het dan zal hij waarschijnlijk net zo makkelijk en zonder verzet aanspringen als Wisteria (mijn complimenten!). Hij springt nu eigenlijk al op commando aan aan de longe als ik er niet op zit, dat nogmaar eens een paar keer herhalen en dan erop hetzelfde doen. Je stelt het op dezelfde manier voor als ik het gedacht had. Zolang de Obeliskkinderen het maar snappen is het geen probleem. Nu alleen daar zelf nog even zo makkelijk in worden dat ik het ook daadwerkelijk ga doen en me niet aanstellen..
Whiz gallopeert op zich ook makkelijk en aan de longe ook wel goed en vlot op commando aan. Zoals jij het schetst lijkt het mij ook het beste en zo had ik het ook een beetje verzonnen. Want dan snapt ie het en doet ie denk ik niet paniekerig of vluchterig. Daar heb ik wel een goed gevoel bij. Ik denk ook dat ik er eigenlijk niet te moeilijk over moet doen en het gewoon moet gaan doen op die manier. Als ze het snappen doen de obelisken niet zo moeilijk. Ik zie dat Wisteria de overgang ook makkelijk en goed maakt en zonder spanning, mijn complimenten hoor, dat doet ze echt hatstikke goed en lekker ontspannen en in balans.
!
!!! Draf loopt ze al super ruim, en ook de galop ziet er heeel goed uit, vooral op het filmpje
! Je gaat nog ver komen met haar!!! 
mooi he die omgeving 
maar int echt is ze nog leuker

of niet ?