Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

sophie_kurk schreef:Leuk paard zeg! Jullie zijn een mooie combi.. ik denk dat een paar kilos extra hem niet misstaan
itisi73 schreef:Hoi allemaal.
Bedankt voor de super leuke reacties.
Marijkeeee: Heb hem inderdaad geschoren. Het eerste jaar had ik hem niet geschoren en toen is hij 2 maanden ziek geweest. Nou dat ik hem scheer heb ik nergens last van. Dikke deken erop en dan is het goed.
Pintonatal: Met losrijden liep hij ook best lekker. Heb een beetje het probleem dat als we in de ring komen dat hij wat meer gespannen is, waardoor ik nerveus wordt en hij zich in zijn lichaam tegen gaat houden. Dat kan soms wat tactfouten opleveren en dat is gewoon super jammer. Thuis loopt hij zo geweldig!! Maar ja, daar hebben we geen jury!!
Kan hem op het moment ook beter rijden met het doorzitten en dat wordt nog niet gevraagd in de L1.
Maar die van jou loopt echt super, jezus twee keer eerste met 214 en 204(?), echt super!!!
Maar goed, heb ook pas 7 wedstrijden gereden, dus het zal wel weer een keere beter gaan.
Had mijn eerste proef 161 pnt. Kreeg een 2 voor mijn draf, omdat ik tactfouten had, maar door heel de proef heen strafte ze me ook af op die tactfouten. Tweede proef had ik 166 pnt maar was over het geheel veel lager gepunt. Nummer 2 had 186 pnt. Hij wilde in de preof niet meer lopen, zat er veel te lang op. Middendraf, wijken, en zelfs mijn gebroken lijnen waren een drama.hahaha. Hij vond dat het wel weer genoeg was voor die dag.

Fairie schreef:Ja jammer van de punten van vandaag he, maar toch vond ik het er er over het algemeen genomen niet verkeerd, en lekker ontspannen uit zien. Volgende keer beter, en dan slepen jullie winstpunten binnen!
Thuis loopt hij inderdaad heerlijk, en jullie groeien samen steeds meer!
Pintonatal: Gefeliciteerd. Je reed echt heel netjes.

PintoNatal schreef:Dankje
IOk heb jou niet gezien schandalig dan toch eigenlijk
Fairie schreef:PintoNatal schreef:Dankje
IOk heb jou niet gezien schandalig dan toch eigenlijk
Je hebt me wel gezien. More than once. Je hebt me alleen niet herkent
itisi73 schreef:Fairie is zo lief om met me mee te gaan op wedstrijd. Vind ik echt geweldig, na 1 keer alleen te zijn gegaan heb ik me voorgenomen om dat noooooiiiiiiiit meer te doen!!!!
PintoNatal schreef:itisi73 schreef:Fairie is zo lief om met me mee te gaan op wedstrijd. Vind ik echt geweldig, na 1 keer alleen te zijn gegaan heb ik me voorgenomen om dat noooooiiiiiiiit meer te doen!!!!
hahaha, dan kom ik haar vast ook nog wel vaker tegen, want ik kom jou ook nog wel tegen? Start je volgende week ook in Son?

PintoNatal schreef:Oh oke
Ik dus in son
PintoNatal schreef:itisi73 schreef:Fairie is zo lief om met me mee te gaan op wedstrijd. Vind ik echt geweldig, na 1 keer alleen te zijn gegaan heb ik me voorgenomen om dat noooooiiiiiiiit meer te doen!!!!
hahaha, dan kom ik haar vast ook nog wel vaker tegen, want ik kom jou ook nog wel tegen? Start je volgende week ook in Son?