Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha (Grapje)
Bombarie schreef:Heeeey daar hebben we beertje, dus toch een nieuwe eigenaar! Wat doet hij het super zeg, en wat ben ik trots op je sil, dat je hem zo'n goede basis hebt meegegeven voor de toekomst, petje af en nog heel veel plezier met dit leuke paardje!

Moet je nagaan dat ze staart eerst bestond uit 4 of 5 verschillende vlechtjes, was maar goed dat ik me d'r mee ging bemoeien, arme Beer..
Buiten ze stal is hij idd heel braaf, er in ietsje minder.. Meneer is/was 't niet helemaal eens met de inrichting van z'n stal dus gister had hij de waterleiding (weer) gesloopt.
_Lotjuh_ schreef:Nah Beer kan 't hebben die vlechtjes, hij blijft een super stoere ruin!Moet je nagaan dat ze staart eerst bestond uit 4 of 5 verschillende vlechtjes, was maar goed dat ik me d'r mee ging bemoeien, arme Beer..
Buiten ze stal is hij idd heel braaf, er in ietsje minder.. Meneer is/was 't niet helemaal eens met de inrichting van z'n stal dus gister had hij de waterleiding (weer) gesloopt.
vind hem erg leuk om te zien !
.
Leuke pony ook!