Joleen op de Mondriaan van Sjuimpje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-02 11:29

Als Joleen hem niet koopt ben ik ook een serieuse geinteresseerde! Wat een ontzettend fijn dier!
Zon mooie sterke, krachtige galop. Een superdraf en een hele goede stap.Gewoon 3 hele correcte gangen en dat vind je niet zo veel meer tegenwoordig! Ik vond joleen er super mee! En zeker een mooie combi.
Volgende week maar eens op de film zetten!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 11:50

Inderdaad een prachtig paard en zoals ik kan zien ook een hele leuke combi samen. Ben erg benieuwd naar hetgeen je gaat doen! Lachen

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 12:11

Jaja, Hijs echt super!!
Een half jaar terug vond je hem al super en het is misschien over een tijdje al je eigen stoere paard! Ik hoop dat dit hem word!

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 12:15

Sjuimpje schreef:
Voor de goede orde, dit was de 7e keer dat hij onder het zadel was.

Dit meen je niet ! Geweldig !! Super paard !

hahaha... staat raar op zijn hoeven..... Doos !! hihihi...... Tong uitsteken Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 12:37

Wow man! Echt een superbeest! Gaaaf paardje!
Jullie passen leuk bij elkaar zo te zien!

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 13:38

ja ik zou wel weten wat ik deed hoor Joleen als ik jou was , ik was al van de eerste foto verliefd op dit paard.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 13:41

Superpaardje hoor! En zo goed lopen na pas 7 keer onder het zadel!!?

Joleen lijkt er wel heel klein op Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 13:43

Deetje schreef:
En waarschijnlijk dat het door het springzadel komt, maar dames ...jullie zitten wel erg ver naar voren met het bovenlichaam Knipoog

Dit paard is op deze foto pas voor de 7e keer onder het zadel...ze proberen de Mondriaan gewoon te ontlasten denk ik.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 13:50

Dat klopt inderdaad Xono,
Je ziet ook dat het vooral op die eerste foto nog iets onnwennig voor hem is, het was ook alweer 3 weken geleden dat ik voor het laatst erop had gezeten en hij ging achter nogal wijd.

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 13:52

Ha, ha, zal m'n haar volgende x blonT verven i.p.v. rood Haha! ! Echt dom, ben natuurlijk alleen die grote klosvoeten van mijn knollebeest gewend. Maar nogmaals, schitterend paard en voor de 7 e keer onder het zadel .... petje af hoor Kwijl Cool .

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 14:11

Hele gave foto's, ziet er goed uit dat mondriaantje, en Joleen staat er wel op, al lijken die beentjes wel heeel erg kort in dat springzadeltje!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 14:39

Oh ja! Heeft dat paard zelf geen naam? Ik vind het altijd zo raar om een paard bij de naam van zijn vader te noemen... ik noem jou toch ook geen Piet omdat je vader zo heet Haha!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 15:08

flair schreef:
Oh ja! Heeft dat paard zelf geen naam? Ik vind het altijd zo raar om een paard bij de naam van zijn vader te noemen... ik noem jou toch ook geen Piet omdat je vader zo heet Haha!

Het paard heet meen ik Simba! Haha!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 17:44

Sjuimpje"]
[quote="parouscha schreef:
zit veel engels volbloed in é?

Dat valt nog wel mee hoor.

Het is een Mondriaan ( Balzflug x Cadmus xx ) x Michelangelo x Amor x Pastrocio xx,
wel wat volbloed maar voornamelijk Trakhener,
[/quote]

omdat ie zo iel is en een beetje de uitstraling op de eerste foto van een engels volbloedje heeft Haha!

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 19:51

d
Laatst bijgewerkt door janna op 20-03-22 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 21:16

erg leuke foto's hoor mooi paardje

Bodien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 21:59

Jura schreef:
Ik vind het ook een mooie combi en een supermooi paard, ook helemaal mijn type. Maar in het begin klikte het toch wel heel goed met Once?

ja, dat dacht ik dus ook
en ik heb begrepen dat het met dat paardje vòòr once ook niet klikte
eigenlijk heb ik nog nooit meegemaakt dat een paard bij mij niet klikte, en ik heb er al behoorlijk wat gereden. wil echt niet zeggen dat ik zo goed rij ofzo hoor, begrijp me niet verkeerd
en als het in het begin wel klinkt, zou je dan niet nét even nog wat langer door moeten zetten, once is ook nog jong, dit paard is weer jong......
of misschien een wat verder doorgereden paard moeten kopen

ik kan er ook helemaal naast zitten, sorry dan, maar dit is de indruk die ik zo achter mijn computerschermpje krijg.

madelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 22:11

ik ben het eens met chrissie... ik bedoel elk paard moet weer ff wennen aan een nieuwe berijder. met moonlight klikte het in het begin ook niet maar nu gaat het de goede kant op. je moet gewoon geduld hebben en doorzetten. met luck heb ik ook mn ups en downs gehad, maar uiteindelijk ging het goed. en net als chrissie kan ik er ook naast zitten maar ja dit is hoe ik erover denk. maarre die mondriaan is wel errug leuk. maar ja das once ook. maar veel succes verder.

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 22:35

Bedankt voor de leuke reacties.
Jullie mogen allemaal denken wat jullie willen, maar ik heb er goed overna gedacht en denk dat ik er op deze manier goed aan doe. Als er mensen zijn die dat niet willen begrijpen maakt me dat niet uit. Ik denk zelf dat het goed heb opgelost en wat jullie er van vinden maakt me eerlijk gezegd weinig uit, mijn beslissing over Once staat gewoon vast.

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-02 22:40

You go girl!
Laat ze maar denken wat ze willen!
Ik vind het juist heel eerlijk van je dat je niet verder gaat met een paard waarmee het gewoon niet gaat.
je gevoel bij de mondriaan was vanaf het begin af aan meteen heel goed en bij once is die vonk er nooit zo sterk geweest.
Je denkt in ieder geval heel goed na over wat je wil en je bent er nu gewoon achter dat once niet het juiste paard is voor je!
Je ouders staan achter je , je instructeur staat achter je en die kennen jou , je paard en je rijden het beste!
En ik sta ook voor 100 % achter je!

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 23:43

en ik ook.

Bodien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 00:06

nou ja, jullie zullen het zelf wel het beste weten
dit is gewoon wat ik denk zo achter mijn computer weg
ik las alleen dat het niet klikt, verder uitleg was er niet, of heb ik in ieder geval niet gezien, en toen dacht ik dat het misschien beter bij jou past om een beter doorgereden paard te krijgen, die niet zo wisselvallig is als een jong beest

maar ik zal er wel helemaal naast zitten

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-02 13:20

Chrissie schreef:
ik las alleen dat het niet klikt, verder uitleg was er niet, of heb ik in ieder geval niet gezien, en toen dacht ik dat het misschien beter bij jou past om een beter doorgereden paard te krijgen, die niet zo wisselvallig is als een jong beest

Ja dat kan je best denken na 2 weken lid zijn van bokt denk je ook niet?
Je zit er inderdaad naast.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 14:24

denken mag... Fout denken mag ook.
Ik weet niet wat ik denk, vind once een schitterend paardje, maar als het niet gaat, gaat het niet.
Leuke combi verder, maar jeetje, wat lijk je klein hierop!!! Haha!

madelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 15:44

obsession"]
[quote="Chrissie schreef:

Ja dat kan je best denken na 2 weken lid zijn van bokt denk je ook niet?
Je zit er inderdaad naast.
[/quote]

nou ja waar slaat dit nou op? ze mag toch zeggen wat ze denkt. en dat van 2 weken slaat ook nergens op. misschien kwam ze hier wel eerder en was ze gewoon nog niet lid maar las ze wel gewoon de topics. ik ben ook al een jaar lid ofzo maar ik antwoord gewoon niet zo vaak. en dat met joleen ik weet dat ze er goed over nagedacht heeft (ik bedoel zo een beslissing neem je niet gewoon van de ene op de andere dag) maar dat met die vonk. dat kan toch groeien? of wil ze paarden blijven kopen en verkopen tot ze hret zat is. nogmaal ik wil niemand aanvallen maar gewoon mn mening geven.