Ja maar goed paard zonder goede amazone, komen ze ook niet ver denk ik persoonlijk Lielle!! Dus het zegt ook genoeg over je capaciteiten en natuurlijk over de band die jullie samen opgebouwd hebben.
Bets Wat een ontzettend leuk compliment om te lezen.
En weet je wat het allerleukste daarvan is? Ik rijd hem pas sinds juni, en we hebben heel wat moeten leren samen. Laquinta heeft wel al met zijn eigenaresse gecrosst (die is nu zwanger) maar we moesten erg aan elkaar wennen.
Ik vind het geweldig dat hij dit zo voor me oploste, we zijn wel echt een combinatie geworden. Mijn eigen paarden zouden het hem niet verbeterd hebben zaterdag, en die rijd ik al jaren.
Bets
Ja maar dat is een klik die je met paarden toch op kunt bouwen, met ene paard eerder als met andere paard. Dat merk ik zelf ook tijdens lesgeven en ook in de paardenwereld. Maar je mag trots zijn dat jullie zo'n band hebben!! Is heel apart namelijk.
Gaaaaaaaaf!!! Als ik deze foto's zo zie ben ik er alleen wel van overtuigd dat ik het heel leuk ga vinden om in de b te crossen, maar de l hoeft van mij niet zo
Leuke serie foto's.\ Je kan al helemaal aan jke gezicht zien dat je m aanvoelt komen, hihi. Wel superbraaf van het diertje dat ie zo doorging hoor. Zegt veel over wat ie voor je over heeft.
Mooie foto's en echt een super leuke serie zo Lielle !! Fijn dat Laquinta zo helpt!! Maar jammer van de verkeerde hindernis!! En ook net nu! Maar... volgende keer beter, he !!
Kwanyin
Geplaatst: 06-11-06 16:21
x
Laatst bijgewerkt door Kwanyin op 16-01-25 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt