Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ben hem een stuk leuker gaan vinden na gister. gabyfedde schreef:
Hoeft helemaal niet zo te zijn. Als paarden moeite hebben met de galop heb je juist kans dat hij juist door die binnenstelling verkeerd aanspringt. Als je juist buitenstelling neemt krijgt de binnenschouder meer ruimte en kan hij makkelijker aanspringen. Op deze manier heb ik Fedde ook de rechtergalop geleerd. Als je dat op de normale manier deed zat hij of verkeerd of overkruisd. Vanuit die buitenstelling ben ik stelling gaan minderen en uiteindelijk bij binnenstelling uitgekomen.
Pouskintje schreef:gabyfedde schreef:
Hoeft helemaal niet zo te zijn. Als paarden moeite hebben met de galop heb je juist kans dat hij juist door die binnenstelling verkeerd aanspringt. Als je juist buitenstelling neemt krijgt de binnenschouder meer ruimte en kan hij makkelijker aanspringen. Op deze manier heb ik Fedde ook de rechtergalop geleerd. Als je dat op de normale manier deed zat hij of verkeerd of overkruisd. Vanuit die buitenstelling ben ik stelling gaan minderen en uiteindelijk bij binnenstelling uitgekomen.
En naar buiten leunen zodat z'n buitenbeen druk aanvoelt waardoor hij sneller z'n ander been gaat gebruiken om aan te springen.

Leuke foto's

Sieltjuh schreef:[edit]Marieke, wat vlecht jij mooi
* 

*proest* 

Ierepier schreef:edit; Marieke je kan erg mooi vlechten.

casperrr schreef:túúrlijk dan ben ik weer van de partij!![]()
gezellig

haha
_Marjon_ schreef:Echt super leuk at je Nalex gepakt hebt, ik vind het zo'n leuk dier he