ja idd af en toe met longeren. vandaag kon ik niet rijden vanwegen mijn schouder dus lotte er maar op omdat ik vorige week ook al niet kon. nou het ging goed we hadden maar 10 minuutjes erop gelaten. ja toen op het einde ging het even niet goed hé lot:P hij kwam in een schaduw kant van de bak dus dat is al eng en dan ook nog is de bladeren die aan het ritselen zijn en nog is een vreemd iemand erop en een zacht tikje met de zweep ging het even verkeerd want hij begon te springen en te bokken ja en bij een jong paard wat moet je dan doen je kan moeilijk je eigen tegen houden door aan het bit te gaan zitten dusja daar lag lotte dan op de grond:P zag er best komisch uit (sorry lot) daarna er weer opgeklommen en weer er langs was weer eng maar hij dribbelde er alleen maar langs en de daarop volgende rondjes ging goed. maar het was caesar zijn bedoeling niet om haar eraf te gooien want hij stond er echt zo naar te kijken van wat heb ik nou toch gedaan dat was niet mijn bedoeling. maarja gelukkig is alles weer goed gekomen. hopelijk kan ik er volgende week weer zelf op klimmen.