Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) kunnen we leuken foto's maken zijn de batterijen van lotte op en denken we pakken we die van mij zijn die ook leeg
balen maarja volgende week hopelijk een nieuwe kans
, volgende week alleen nuttige foto's maken!
maar met longeren moet ik hem juist kort nemen, want anders gaat die zitten vervelen en dat kun je niet tegen gaan bij hem want hij blijft doorgaan en als die dat dus dan een keer fout doet en zo gaat vervelen en ik laat hem op z'n grote volte lope kan ik hem niet tegen gaan want een longeerzweep heb je echt nodig bij hem en ik kan er dan niet meer bij.
en met stap heb ik hem dan wel wat korter maar in de draf laat ik hem al langer en galopje doe ik heel soms nog maar ik vind dat dat wel wat later kan het galoperen maar in ieder geval als ik hem laat galoperen laat ik hem wel langer.
maar toch bedankt voor je reactie

alleen die van jou is iets breder
en heeft ook meer sok
hopelijk krijgt Caesar dat ook nog *
nog veel succes met Ráka

dat heb je als je weer is iets thuis doet wat je thuis niet kan doen dan gebeuren er nog weleens ongeluken
en vorige week kon ik ook al niet
moest naar familie en dat kan je toch niet zomaar afzeggen. maar morgen ga ik dan maar dingen aan de hand doen. is ook goed op de band tussen mens en paard extra goed te maken
en xxxlotte natuurlijk weer les geven. wordt weer lekker hard aan het werk zetten