Succes met je moeder overtuigen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kynshiri schreef:haha de mijne kenne ook een stop, alleen een tikje anders dan een one-rein...
als ze de oen uithange en er vandoor gaan vloek ik gewoon eens 'EY STOPPE! NU!' en dan blokkeren die beentjes meteenverder moek er ni aankome...werkt dus wel maar wrs iets minder fraai om te zien en te horen...
je kan ook een beetje bij western gaan spieken hè, daar gebruiken ze ook neckreining en das iets handig, of je nu klassiek rijdt of natural of wat dan ook
Veirl: dit zijn drukhalsters, je kan er dus veel meer mee dan ze gewoon als halster gebruiken. eigenlijk zijn ze zelfs ontworpen om mee te werken en niet om je paard me op de wei te laten rondlopen, het halster drukt namelijk veel te pijnlijk als hij vast komt te zitten ofzo omdat het zo'n dunne ronde koord is...
Babeth schreef:Blueberry schreef:Wist ik niet, mag je hiermee wedstrijd starten? (of is dat een hele domme vraag
)
Nog niet. Met een ander speciaal hoofdstel al wel dacht ik, maar met touwhalster niet.
Correct me if I'm wrong.
Babeth schreef:
Nog niet. Met een ander speciaal hoofdstel al wel dacht ik, maar met touwhalster niet.
Correct me if I'm wrong.
Blueberry schreef:Zou wel mooi zijn als dat zou mogen, ik vind het er veel vriendelijker uitzien. Met wat voor 'ander' hoofdstel mag dat wel dan?
Faux schreef:Bitloos is in de dressuur nog niet toegestaan, maar we zijn er mee bezig !Check m'n onderschrift !
@ Jet; ik hoop dat je snel komt, dan kan je het IRL zien en mag je het zeker ook proberen ! Het is zalig. Ik ga straks weer.![]()
@ Khouvanjou; bij Lovelance @ bokt. Zoek haar profiel maar eens op.
Lenneke_ schreef:Bij springen en endurance mag je bitloos in elke klasse. Cross volgens mij ook, maar weet ik niet zeker
khOuuvnnjOuu schreef:mag ik toevallig weten waar je hem gekocht hebtrijd wel vaker op mijn pony zonder halster maar moet nog steeds zo'n Cross Rope Bridle kopen
vind het er echt super uit zien!
Faux schreef:@ Khouvanjou; bij Lovelance @ bokt. Zoek haar profiel maar eens op.
Kit_for_ever schreef:Ik vind het er ook super uitzien!!! Nu ben ik eink benieuwd of je ook foto's hebt dat je m opgepakt hebt of wat opgericht. Weet niet of dat kan hoor, als t een hele domme opmerking/vraag is mag je t ook zeggen, maar was daar benieuwd naar