Joery & Ik -> SGW Meer (Debuut!!)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AnneMieKe_89

Re: Joery & Ik -> SGW Meer (Debuut!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 17:28

Leuke foto's en goed gedaan hoor!
Waarom sta je alleen stil vlak na de cross, en zit je er nog op?
Als je net de cross uit komt, is het belangrijk dat je goed met hem stapt.
Ik draaf altijd even uit na de cross aan een wat langer teugeltje, en spring er dan gelijk af om sperriempje en singel losser te doen, en ga dan goed stappen aan de hand.

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 17:40

Wat goed van je.
wat ben ik toch weer trots op djipsy's halfbroertje.
dikke kus Sanne
oja ik moet nog wat vragen op msn over de cross.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-06 17:43

Dank je Lachen! Er staat inderdaad: net na de cross! Maar dat is zeker 10min na dat ik over de finish ben gekomen! Ben over de finish gekomen in draf dus heb toen daarna even uitgedraaft! En daarna ben ik uit gaan stappen en stond op het moment van de foto net stil... omdat de mensen me aanspraken! Dat deden ze al eerder maar zei dat ik toen nog moest gaan uitstappen dus na een tijdje toen suzanne er ook bij kwam heb ik even stil gestaan! Ik ben er gewoon op blijven zitten met uitstappen en heb dat nog minstens een kwartier gedaan toen Knipoog!

Dank je keeyzie Lachen!! Is goed hoor spreek je wel!!

j0mMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 17:47

hey loes! leuk dat je nu ook crossen rijdt! Haha! Bekende plek ook Knipoog heb ik heel de zomer ligge zonnen Cool
ziet er goed uit hoor!
Hoe gaat het verder met rijden en wedstrijden? Is al lang geleden dat ik je gesproken heb! Moet je morgen ook in Roosendaal rijden? Anders moet ik jou rubriek schrijven Tong uitsteken

groetjes marjon!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-06 17:57

Hee Marjon Lachen!
Jaja, hahaha! Dank je Lachen! Nou gaat goed hoor! Na 2 juli (galder) niks meer gereden, want in rijsbergen (dressuur) was Joery onregelmatig... 30 September (SGW Ysselsteyn, eigenlijk debuut!) Joery weer/nog onregelmatig..! Maar rijd nu anders en gaat super!
Is inderdaad lang geleden!! Laatste keer was denk bij jullie thuis, toen ik met liza mee was Tong uitsteken! Hahaha!
Nee, van het weekend rijd ik niet mee in Roosendaal! Even rustig na de cross Knipoog! Maar 12 nov. springen in Galder (1e keer D-L Haha!!)! 18 nov. springen in Oosteind! 26 nov. dressuur in Oosteind! 10 dec. springen in Hulten & 26 dec. springen in Bavel!! De wedstrijden vanaf Januari gaan we zelf inschrijven Knipoog!
Maar ik zie je wel weer he Lachen!!

j0mMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 18:03

okey nog druk schema dus! Haha!
heel veel succes met de wedstrijden, en in het D-L. Is veel leuker dan de B! Knipoog (jammer dat ik niet lang meer in die klasse heb kunnen rijden)
maar ik zie je vast nog wel een keer! Haha! bij de binnenbak ofzo..(?) ik ga waarschijnlijk over een maandje weer met m`n paardje rijden! Haha! (niet madonna hoor, maar een 3-jarige Knipoog )

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-06 18:06

Ja best wel Tong uitsteken! Maar heb er zin in Lachen!
Dank je! Ja het B stond ook eigenlijk te laag voor ons... nu gaat Joery tenminste echt zijn benen optillen!! Ja erg jammer van Madonna!!
Ik ga wel weer bij de binnenbak rijden Lachen! Maar bij Jolanda zijn ze een binnenbak aan het zetten en dan kan ik daar gewoon lessen!! Maar kom dan gewoon voor me zelf rijden in de binnenbak Lachen!
Fijn dat je binnenkort weer kunt gaan rijden Lachen!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 22:16

super loes!
Jullie hebben samen heel veel schik!!

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 12:52

Loes_Joery schreef:
Dank je Lachen! Er staat inderdaad: net na de cross! Maar dat is zeker 10min na dat ik over de finish ben gekomen! Ben over de finish gekomen in draf dus heb toen daarna even uitgedraaft! En daarna ben ik uit gaan stappen en stond op het moment van de foto net stil... omdat de mensen me aanspraken! Dat deden ze al eerder maar zei dat ik toen nog moest gaan uitstappen dus na een tijdje toen suzanne er ook bij kwam heb ik even stil gestaan! Ik ben er gewoon op blijven zitten met uitstappen en heb dat nog minstens een kwartier gedaan toen Knipoog!

Dank je keeyzie Lachen!! Is goed hoor spreek je wel!!

Dan heb ik niets gezegd Lachen
Veel plezier nog, en misschien wel tot het volgende seizoen!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-06 17:03

Dat hebben we zeker CD Haha!!
Maakt niet uit Annemieke Knipoog! En inderdaad misschien tot in het volgende seizoen!!