Ben benieuwd naar je onderlinge.. Wanneer precies is dat en hoe laat? Ik wil miss als ik tijd heb wel komen kijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

griebels schreef:Als jullie even lezen in haar reactie heeft ze evenwicht-stoornissen... Dus erop blijven hameren dat ze soms voorover hangt vind ik niet gepast!
Daarbij is het helemaal niet erg om bij een jong paard wat voorover te zitten

Lauss schreef:knap beestje!
De slof vind ik geen verkeerde keuze, alleen lijkt ze er wel gespannen onder te zijn. is ze dit zonder slof ook?
Een paar tips;
-probeer voor je uit te kijken, of 'bovenop' je paard. In ieder geval niet ernaast.
-Houd je schouders ontspannen naar achteren, dan zal je vanzelf rechterop gaan zitten
-houd je handen rechtop zodat ze in een keer een goede aanleuning aanleert (nu kantel je het bit lichtjes)
-blijf je hakken uitdrukken. Als je haar met je sporen wil bijdrijven doe dat dan zo licht mogelijk..
Leuk beestje, jammer van de spanning!
maar geeft nix, zodra wis zelf ontspant en lekker loopt heb ik tijd "over" om aan mn houding te werken
griebels schreef:Gaat stukken beter als de eerste keer dat ze iemand op haar rug had
Ben benieuwd naar je onderlinge.. Wanneer precies is dat en hoe laat? Ik wil miss als ik tijd heb wel komen kijken

Kalieflover schreef:dit ziet er zoals gewoonlijk weer top uit!
maar het ziet eruit alsof het een moeilijk paard is om te rijden, of niet?!
ik vind de knotjes der geweldig staan!
en ik denk dat ze er geweldig uit zal zien met de (oefen)wedstrijd! knot der lekker in, poetse en lekker veel oefenen natuurlijk
heerlijk paard gewoon is het ook!

Miss87 schreef:Het wordt al een hele Wis Renske! Gaat helemaal goed komen met die wedstrijd, succes!
) 
wis wordt elke keer mooier en niet te vergete liever
ik ga egt snel weer mee!! Jullie gaan bij elke fotoshoot voruit
Komt helemaal goed met jullie!
het is maar goed dat heel bokt weet hoe gevaarlijk jij bent 
ben benieuwd zaterdag

Ursy schreef:knap paardje, hoe groot meet ze nu?

moet t wel mooi weer zijn want in de binnenbak mislukken foto's altijd. 

Lauss schreef:griebels schreef:Als jullie even lezen in haar reactie heeft ze evenwicht-stoornissen... Dus erop blijven hameren dat ze soms voorover hangt vind ik niet gepast!
Daarbij is het helemaal niet erg om bij een jong paard wat voorover te zitten
Niet iedereen leest alle reacties
Verder is het de eerste keren goed om wat voorover te zitten. Na 6 weken niet meer, daarmee belast je de voorhand alleen maar meer.
sunshinelove schreef:waarom slof eraan ?? of heb ik erover heen gelezen
en soms kantelt je paardje wat.. kweet niet zkr maar lijkt soms wel op foto
gr charlotte...