Katja schreef:Het plaatje zou net even mooier zijn als je de teugels iets korter hebt waardoor je hand meer naar voren komt.
Klopt
, maar dit was nog echt met losrijden en dan varieer ik nog heel veel met halshouding en dan is het makkelijker om wat langere teugels te hebben en dat op te lossen met hand naar voren/iets naar je toe dan de hele tijd teugels verpakken!More schreef:Gewoon doorrijden en die winstpunten komen wel.
Ach, we willen eerst de selecties meerijden van de winter en wil toch pas op z'n vroegst het buitenseizoen Z2 starten (het is allemaal al zo hard gegaan, en de overstap is toch wel groot), tegen die tijd heb ik ze echt wel binnen hoor, daar ben ik niet bang voor. Dit was een mooi uitstapje voor de ervaring, erg kijkerige bak wel

ziatje schreef:Ik was vandaag ook bij Oosteind geweest en volgens mij heb ik je zien rijden
Zag er echt super netjes uit hoor!
Hé, wat leuk!
sammie_44 schreef:Vind t een ontzettend leuk paard, kan fijn lopen. Heeft voor een merrie een mooie hals!
Wat is d'r afstamming?
Het is een Careful (Caretino x Calypso) uit een Elcaro moeder.

). En die punten komen vanzelf wel, ik vind het iig een heel plezierig beeld. En volgende week met de kur kom ik zeker kijken
Het ziet er in mijn ogen keurig uit!
Echt geweldige foto's, ziet er heel goed uit
!
Vooral de laatste twee foto's waar je haar al wat meer op pakt zien er goed uit! Wat meer aanspanning als in het begin maar toch mooi ontspannen en door het lijf! Succes volgende week met je kur.
Je hebt van die draaibeugels of niet? Want je draait je tenen behoorlijk naar buiten.
! Moet ook zeggen dat het nu op deze foto's meer is dan anders lijkt het wel