Tamar @ work in Anky Aquablauw

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pietje20199

Re: Tamar @ work in Anky Aquablauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:41

wat een geweldig setje!
Maare weetje wat me opvat dat je paarde continue bij het rijden oren plat in de nek legt!!

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 17:28

maikiejj schreef:
Heey meliss

Wat n lol zeg, heb je daar op sommige foto's!!
En die blauw staat tam erg schattig zeg!! Knipoog
Maare wat heb ik gemist, waar heb je 4 november wedstrijd??
Loop ik weer achter Dromen

xx

Heeeeejj,en nee.Niks gemist hahaha.Is van die Schiedam wedstrijd weetjewel.En bedankt Haha!.Vindt die kleur blauw er ook lekker bij staan.

Hannette schreef:
wat een geweldig setje!
Maare weetje wat me opvat dat je paarde continue bij het rijden oren plat in de nek legt!!

Bedankt Haha!.En antwoordt stond al ergens bij die andere.Hahaha.

Tinusz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:48

leuke foto's
ziet er goed uit hoor!

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 08:17

Tinusz schreef:
leuke foto's
ziet er goed uit hoor!

Bedankt Lachen.

LiinDseyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 08:30

ziet er leuk uit... mooi paard heb je... hij kan alleen wel heel boos kijken volgens mij Tong uitsteken setje staat hem leuk.

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 10:24

Leuke foto's en mooi setje!

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 12:40

Ik vind het eigenlijk helemaal geen geweldige foto's.
volgens mij heb jij alleen lol en beleeft je paardje er helemaal geen plezier aan..

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 12:43

ditchie schreef:
volgens mij heb jij alleen lol en beleeft je paardje er helemaal geen plezier aan..

makkelijk he? je kent het paard niet eens, dus maar gelijk zeggen dat die geen plezier heb. dan zou ze in niks geen plezier hebben en ja ze is kerngezond!

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 12:51

Mag ik mijn mening tegenwoordig niet meer geven?
Een paard dat plezier heeft legt echt niet zijn oren zo plat in zijn nek. Ik vind het gewoon geen fjin beeld.

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 12:58

ditchie schreef:
Mag ik mijn mening tegenwoordig niet meer geven?
Een paard dat plezier heeft legt echt niet zijn oren zo plat in zijn nek. Ik vind het gewoon geen fjin beeld.

jij mag best je mening geven, maar als je dat doet over een paard die jij niet kent en ik wel, mag ik daar ook mijn mening over geven! kijk er dan niet naar als je het geen fijn beeld vind

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 13:24

Ben je achtelijk ofzo? sorry hoor maar houd je liever stil en laat mensen hun mening geven. Nu weer ON-TOPIC

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 13:29

ditchie schreef:
Ben je achtelijk ofzo? sorry hoor maar houd je liever stil en laat mensen hun mening geven. Nu weer ON-TOPIC

whaha gelijk achtelijk? omdat ik vertel wat ik er van jou mening vind? ken je niet tegen he, beetje jammer. maaja inderdaad ontopic ciao

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 19:11

LiinDseyy schreef:
ziet er leuk uit... mooi paard heb je... hij kan alleen wel heel boos kijken volgens mij Tong uitsteken setje staat hem leuk.

Bedankt Lachen.En over dat boze is al ergens over gesproken..

it_is_me schreef:
Leuke foto's en mooi setje!

Dankje Lachen.

ditchie schreef:

Kan iid je mening zijn.Maar komt erg gemeen over.En ik heb niet alleen maar lol.Ben altijd serieus alleen die keer niet.Kan gebeuren toch ?? En over dat mn paard er geen plezier in heeft heb ik al helemaal geen zin in want daar heb ik uitleg voor en hele verhalen.Heb geen zin om dit in ieder topic te krijgen.Dus hou alsjeblieft erover op zeg.En bedankt Lee voor het ff reageren.En voordat hier een slotje opkomt omdat andere gaan lopen ruzieën zou ik het graag ontopic willen houden!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 20:03

Kleur staat hem mooi! Lachen

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 22:46

_karin_ schreef:
Kleur staat hem mooi! Lachen

Dankje Lachen.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 23:04

Dit vind ik er nou echt super leuk uit zien! Super veel plezier, daar gaat het toch om? *die deken vind ik gaaf hoor Tong uitsteken

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-06 17:22

KsVrPy schreef:
Dit vind ik er nou echt super leuk uit zien! Super veel plezier, daar gaat het toch om? *die deken vind ik gaaf hoor Tong uitsteken

Hihi,bedankt Haha! Tong uitsteken.Tenminste aardig kritiek Knipoog Tong uitsteken.En blij dat iemand hem toch nog leuk vindt hahaha.Ze heeft nu een andere om.Gewoon een normale!! Whaha dus mn ma durft er gewoon mee te lopen hahaha.

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 17:23

Mooie foto's!
Erg leuk paardje! Lachen

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-06 11:05

Marloess_ schreef:
Mooie foto's!
Erg leuk paardje! Lachen

Dankje Lachen

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:42

naugthytjhu schreef:
KsVrPy schreef:

Hihi,bedankt Haha! Tong uitsteken.Tenminste aardig kritiek Knipoog Tong uitsteken.En blij dat iemand hem toch nog leuk vindt hahaha.Ze heeft nu een andere om.Gewoon een normale!! Whaha dus mn ma durft er gewoon mee te lopen hahaha.

hahaaha durfde ze dat eerst niet?? Tong uitsteken Vind je moeder de deken te kitch ofzo? Tong uitsteken ik vind hem echt gaaf Haha!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:48

als je maar 2 bandages hebt..waarom heb je ze dan achter om gedaan en niet voor? (vind voor dan persoonlijk mooier kijken Bloos Tong uitsteken ) veel suc6 verder!

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 11:13

@KsVrPy:

Hahahaha,ze vindt hem afschuwelijk!! En vooral omdattie met strepen is Tong uitsteken! Ze haat strepen..De kleuren zat ik op te dringen aan mn moeder,omdat dat de deken is van mn setje.En blij dat andere hem ook leuk vinden Knipoog.Moet eerlijk zeggen,vindt de deken wel minder leuk dan ik dacht toendie in de verpakking zat Tong uitsteken.Maargoed..

@milou123:

Voor vond ik het zo opgepropt en achter leek het allemaal wat meer uit elkaar Tong uitsteken.Ja klinkt dom enzo..Weet ook niet hoe ik het goed moet uitleggen Tong uitsteken..Achter vond ik wel eens grappig om te doen .En bedankt Lachen.

stroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 11:29

ik ken tamar niet anders als met haar oren naar achter ,ik vind haar er goed uitzien.
heb je je wedstreid nog gehad

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 11:30

Als ik die foto's zo zie ; wat een zure pony, hij/zij heeft constant de oren in de nek , ik vind het totaal geen leuk beeld geven.

Op sommige foto's hou je ook te erg vast, bijvoorbeeld in de galop doe je handen wat losser, en wat meer naar voren, ik weet niet hoe,waar,wanneer, je rijd, maar als je wat afwisseld rijd, afentoe een sprongetje en bosritten, dan word hij/zij ook wel wat vrolijker (kan zijn dat je dit allemaal doet).
Dan moet het ergens anders aan liggen, licht het zadel wel goed?
Heeft hij haken?

Want ik vind het er niet prettig uit zien sorry. Boos!

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 11:36

stroo schreef:
ik ken tamar niet anders als met haar oren naar achter ,ik vind haar er goed uitzien.
heb je je wedstreid nog gehad

Ja,idd Tong uitsteken.En ja die heb ik gister gehad.Ben 14e van de 22 geworden met 185 punten Lachen.Bedankt voor je reactie.
Kion99 schreef:
Als ik die foto's zo zie ; wat een zure pony, hij/zij heeft constant de oren in de nek , ik vind het totaal geen leuk beeld geven.

Op sommige foto's hou je ook te erg vast, bijvoorbeeld in de galop doe je handen wat losser, en wat meer naar voren, mijn was zelf ook een tijdje zuur, ik weet niet hoe,waar,wanneer, je rijd, maar als je wat afwisseld rijd, afentoe een sprongetje en bosritten, dan word hij/zij ook wel wat vrolijker (kan zijn dat je dit allemaal doet).
Dan moet het ergens anders aan liggen, licht het zadel wel goed?
Heeft hij haken?

Want ik vind het er niet prettig uit zien sorry.

Ieder z'n mening,maar wordt er wel gek van eerlijk gezegt.En nee alles is goed.Ze is vorige maand nog bij de DA geweest.Tenminst,die bij ons Tong uitsteken.Haken eraf gevijlt...Volgens mij 2 maanden geleden al..En eerst had ze beetje last van der rug maar kwam omdat ze zware tijd achter de rug had,veulentje in der buik en toen nog eens koliek met het veulentje in der buik.Was kans van overleven ja of nee.Stond 10 dagen in Utrecht met 2 dagen van leven en dood.Ze is super sterk geweest.Ze is toen ook geopereert met veulentje erin.daarna was ze zeg maar nog zwak entoen kwam het veulen.Die was al niet zo zuinig met der.Op de wei MET veulen is ze erg opgeknapt.In die tijd had ze wat aan der rug heeft ze pijnstillers gekregen en iets wat we op der rug konden maseren.'Tis daarna over gegaan en kreeg ze nieuw zadel dus daar ligt het niet aan.En over dat vasthouden,ik hou echt niet vast op de foto's lijkt dat super erg.Zal wel eens filmpje maken van het rijden.En ik spring ook ja en buitenritten.Alleen als je buiten bent doet ze der orennaar voren om te kijken waarvan ze kan schrikken.. Tong uitsteken