Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maikiejj schreef:Heey meliss
Wat n lol zeg, heb je daar op sommige foto's!!
En die blauw staat tam erg schattig zeg!!![]()
Maare wat heb ik gemist, waar heb je 4 november wedstrijd??
Loop ik weer achter![]()
xx
Hannette schreef:wat een geweldig setje!
Maare weetje wat me opvat dat je paarde continue bij het rijden oren plat in de nek legt!!
Tinusz schreef:leuke foto's
ziet er goed uit hoor!
ditchie schreef:Ik vind het eigenlijk helemaal geen geweldige foto's.
volgens mij heb jij alleen lol en beleeft je paardje er helemaal geen plezier aan..
ditchie schreef:Mag ik mijn mening tegenwoordig niet meer geven?
Een paard dat plezier heeft legt echt niet zijn oren zo plat in zijn nek. Ik vind het gewoon geen fjin beeld.
ditchie schreef:Ben je achtelijk ofzo? sorry hoor maar houd je liever stil en laat mensen hun mening geven. Nu weer ON-TOPIC
LiinDseyy schreef:ziet er leuk uit... mooi paard heb je... hij kan alleen wel heel boos kijken volgens mijsetje staat hem leuk.
it_is_me schreef:Leuke foto's en mooi setje!
ditchie schreef:Ik vind het eigenlijk helemaal geen geweldige foto's.
volgens mij heb jij alleen lol en beleeft je paardje er helemaal geen plezier aan..
_karin_ schreef:Kleur staat hem mooi!
KsVrPy schreef:Dit vind ik er nou echt super leuk uit zien! Super veel plezier, daar gaat het toch om? *die deken vind ik gaaf hoor
Marloess_ schreef:Mooie foto's!
Erg leuk paardje!
naugthytjhu schreef:KsVrPy schreef:Dit vind ik er nou echt super leuk uit zien! Super veel plezier, daar gaat het toch om? *die deken vind ik gaaf hoor
Hihi,bedankt![]()
.Tenminste aardig kritiek
![]()
.En blij dat iemand hem toch nog leuk vindt hahaha.Ze heeft nu een andere om.Gewoon een normale!! Whaha dus mn ma durft er gewoon mee te lopen hahaha.
stroo schreef:ik ken tamar niet anders als met haar oren naar achter ,ik vind haar er goed uitzien.
heb je je wedstreid nog gehad
Kion99 schreef:Als ik die foto's zo zie ; wat een zure pony, hij/zij heeft constant de oren in de nek , ik vind het totaal geen leuk beeld geven.
Op sommige foto's hou je ook te erg vast, bijvoorbeeld in de galop doe je handen wat losser, en wat meer naar voren, mijn was zelf ook een tijdje zuur, ik weet niet hoe,waar,wanneer, je rijd, maar als je wat afwisseld rijd, afentoe een sprongetje en bosritten, dan word hij/zij ook wel wat vrolijker (kan zijn dat je dit allemaal doet).
Dan moet het ergens anders aan liggen, licht het zadel wel goed?
Heeft hij haken?
Want ik vind het er niet prettig uit zien sorry.