Skjalda fra Bakari & Rodi fra Armoti...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mars_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 16:49

Oooo maar met die duitse papieren kan je haar dus niet op je eigen naam laten zetten...

Jammer dat het niet klikt, wil je wel een andere ijslander kopen weer?
Hoe lang heb je haar eigenlijk gehad?

Vind het verder wat ik van foto's heb gezien van Lesley vaak een mooie merrie...

Hoop dat ze snel verkocht is, zijn er al mensen wezen kijken bij haar?

Groetjes Marcia

Tindra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 16:58

Ik heb haar sinds 1 december 2001... Ik heb bij de vorige eigenaar een aantal keer op haar gereden. Er waren toen al wat dingen die niet helemaal goed gingen, maar iedereen zei dat het wel goed kwam..
Maar helaas... dat kwam het dus niet.
Ik wil over een jaartje wel weer een nieuwe ijslander kopen. Eerst maar weer even sparen Lachen

Tindra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 17:02

Oh.. en Lesley wil weten waarom het niet mogelijk is om een paard op je naam te zetten met Duitse papieren.. Weet jij dat..?

Mars_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 17:03

Ooo maar als je Tindra voor F10.000,- verkocht krijgt, heb je toch geld zat om een leuke andere ijslander voor terug te kopen...

En ja jammer dat het vanaf het begin af aan al niet goed ging, een goede les voor de volgende keer. Mensen die een paard willen verkopen zullen altijd zeggen dat het goed gaat later, maar je moet een bepaald gevoel krijgen als je een paard ziet en als je erop zit moet je zoiets hebben van ja gaaf deze is het, anders gelijk nee en verder zoeken. Er lopen zat leuke ijslanders rond... Ook raar van die mensen die jou Tandri verkocht hebben trouwens...

Sterkte met Tandri verder...

Groetjes Marcia

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 17:16

Mars schreef:
Rodi is het niet hoor... Heb hem nu al 7 jaar en hij kwam vanuit ijsland gelijk naar mij... Hebben jullie nog foto's van die paardjes die op Rodi lijken? Ben wel benieuwd namenlijk...

nee snap ik ook want die Ys op die manege hebben ze ook nog steeds Haha! huhuhu

Mars_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 20:28

Tindra: Ik weet niet waarom dat niet kan, is heel moeilijk met DNA testen enzo... Daarom zal Tindra toch moeilijker te verkopen zijn, want mensen willen graag hun paardje wil op hun eigen naam hebben staan en als je ermee wil gaan fokken moet dat ook. Dus is toch een minpuntje voor zo'n mooie merrie... Maar dat moeten jullie anders even navragen bij het stamboekbureau... Is toen een hoop gezeur geweest met die duitste ijslanders of ze wel 100% ijslander waren blabla... Is wel het uitzoeken waard, want denk dat het een hele leuke merrie is ook eventueel om een keer een veulen mee te fokken en ze is gewoon minder waard met die papieren nu helaas....

Tinkerlover: ik snap ook wel dat hij het niet is, maar heb je misschien een foto van jullie Rodi, ben wel benieuwd namenlijk...

Groetjes Marcia

Tindra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 20:48

Ja, ik had de papieren al opgestuurd naar het stamboek, om over te laten schrijven.
Maar goed, dat duurt heel erg lang, en aangezien ze verkocht gaat worden heb ik de papieren weer teruggehaald...
En Lesley heeft uitgezocht dat een ijslander met Duitse papieren gewoon mee kan doen aan alle wedstrijden/ keuringen enz...
Nou ja.. en als de volgende eigenaar per see Nederlandse papieren wil, dan moet ie dat zelf maar uitzoeken...Lachen Of anders koopt ie Tin maar niet..... Knipoog
Maar volgens mij is het niet zo'n probleem, die Duitse papieren Lachen