Mooi paard ook! Grijs staat mooi op hem!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mooi paard ook! 
gaat steeds beter he..
leuk..hopen dat het bij annemarie ook goed gaat..heel veel plezier...en nog fijne vakantie zie je maandag???Miss_Blimm schreef:Zo... is dit hetzelfde paard waarvan je eerder foto's geplaatst hebt? Volgens mij voordat je naar Deurne ging. Ziet er een heel stuk beter uit. Dier is sowieso al wat meer paard geworden. Veel suc6 ermee
gsus schreef:ej bon..
ziet er echt super netjes uit joh..gaat steeds beter he..
leuk..hopen dat het bij annemarie ook goed gaat..heel veel plezier...en nog fijne vakantie zie je maandag???
liefs daaniebananie
Ik herkende toran bijna niet ! Hij ziet er super uit !
Hij zit volgens mij ook lekker in zijn vel
Setje staat m goed
Het ziet er echt goed uit bonny !
het eerste wat ik net dacht, "wauw mooi paard" top

) paard vast heel goed kunnen marcheren!!! als jij beter op je kont en achterover gaat zitten dan zal dit vast nog veel beter gaan!
luxket schreef:Miss_Blimm schreef:Zo... is dit hetzelfde paard waarvan je eerder foto's geplaatst hebt? Volgens mij voordat je naar Deurne ging. Ziet er een heel stuk beter uit. Dier is sowieso al wat meer paard geworden. Veel suc6 ermee
jah dit is het zelfde paard als voor dat ik naar deurne ging.. Er is bij hem en mij een knop omgegaan met werken.. Heb nu een veel beter systeem en dat werkt echt super.. Verder heb ik heel veel aan m'n stage te danken kwa lessen, hun hebben mij echt super geholpen.. Verder is hij gekraakt door erik laarakker en door een fysio behandeld.. Allemaal dingen waardoor het daarvoor voor hem gewoon simpel weg niet mogelijk was...
Ik heb nu gewoon voor mijn idee de laatste week een ander paard onder me kont.. Ben ook erg blij met het resultaat
ziet er echt beter uit, al heb ik dat al gezegd volgens mij. Het is echt een leuk dier en nu komt dat er steeds beter uit. De punten waar je aan moet werken weet je zelf wel, nogmaals veel succes en hou ons op de hoogte met foto's.

En als je 'm dan wilt oprichten (moet het paard er wel van achter bij zijn) hoef je alleen maar wat been te geven
Tenminste, dat zijn Nico Verwer tegen mij en ik heb er alleen maar positieve kanten van ondervonden.
Goed hoor!
hee spreek je snel weer hea 
Hoe gaat het trailerladen eigenlijk met hem?