Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
m_goodluck schreef:Voltaire is toch geen pony?
MissBonny schreef:Ik vind dat je echt een geweldig leuk paardje heb, met een geweldig koppie
Volgens mij kan je paardje dan ook echt geweldig leuk lopen, alleen niet op deze manier..
Probeer voortaan te letten op je handen, die zitten namelijk overal behalve waar ze horen, probeer ook op je houding te letten dat je rechtop blijft zitten..
Ik weet niet of je les hebt? Maar anders zou ik dat zeker nemen, want volgens mij kan je heel veel uit dit leuke paardje halen
Stascha_kim schreef:MissBonny schreef:Ik vind dat je echt een geweldig leuk paardje heb, met een geweldig koppie
Volgens mij kan je paardje dan ook echt geweldig leuk lopen, alleen niet op deze manier..
Probeer voortaan te letten op je handen, die zitten namelijk overal behalve waar ze horen, probeer ook op je houding te letten dat je rechtop blijft zitten..
Ik weet niet of je les hebt? Maar anders zou ik dat zeker nemen, want volgens mij kan je heel veel uit dit leuke paardje halen
ze volgt een speciaal programma en dan moet je ze zo hoog houden om te leren je paard op eigen benen te laten lopen enz. Ik heb het ook keertje gevolgt