Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
denice schreef:het ziet er zeker lekker uit, alleen zou je m weleens wat meer te eten mogen geven naar mijn mening. ik vind je pomy te schraal, zeker voor een haf. groetjes!
denice schreef:het ziet er zeker lekker uit, alleen zou je m weleens wat meer te eten mogen geven naar mijn mening. ik vind je pomy te schraal, zeker voor een haf. groetjes!
aerdenhout1 schreef:Heerlijk om dit soort foto's te bekijken! Een hele goede voorwaarts neerwaarts! Pony is mooi ruim in zijn gangen!
En het oppakken waar ze het over hebben hoeft zeker niet elke keer dat je rijdt! Je houding kunnen een hele hoop een voorbeeld aan nemen,dat je niet echt op je kont zit, gaat ook een beetje moeilijk als je je pony los aan het rijden bent! Leuk om te zien!!!
Maaiikii schreef:Hayhay,
Ik ben jaloers op jullie mooie bak, ik heb al 4 dagen niet kunnen rijden doordat de bak zo slecht is.![]()
Maar ik vind Noortje er al steeds beter uitzien, meer spieren.
Ik vind ook dat ze mooie gangen heeft alleen ze mag wel wat opgerichter gaan lopen zowel bij debora als bij jou. Maarja ik snap ook wel als het de eerste keer is dat nog even moet wennen.