Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Charos schreef:Dat baseer op het feit dat jij in een ander topic meld over de 100 kg te zijn en dan gaat 'rijden' op een haflinger van 1.44.
Vet is ook minder fijn voor je paard omdat had neerklotst als je gaat lichtrijden, spieren kan je zelf besturen, vet niet.
Madeleine16 schreef:Ik ben zelf ook te zwaar tegen de 100kg aan. Maar je moet wel gewoon serieus blijven inzien of het goed voor je paard is of niet. Ik rij max 3 x per week 30minuten en de rest aan de longe.
IK heb juist omdat ik te zwaar ben een KWPN uitgezocht van 1.75.
Netjes opstappen met krukje, meer voorover zitten in galop etc.
Foto's staan in mn profiel. Ik ben ook hard op dieet en weet dat dit niet goed is voor mn paard dat ik te zwaar ben.
Klijn schreef:Je praat wel over een haflinger hoor waar ze opzit...
Het beestje wordt echt niet te zwaar belast, de wat bredere types haflingers (waar deze ook bij hoort) kunnen heel wat kilotjes dragen!
tjonge heb eens wat meer respect...
Elaine schreef:
Misschien wel dragen, maar is het ook prettig/goed voor de rug.
En van geen resect is hier geen sprake geloof ik. Dat zouden opmerkingen zijn als 'Je bent vet'
Charos schreef:Heb eens wat meer verstand en verdiep je dan in lichamelijke belasting voor zo'n dier.
Of kijk ook eens op www.buitenzinnig.nl
JorisDy schreef:@charos Doe is normaal ofzo!! Zij kan der toch niks aan doen? Echt ik ben zelf ook stevig. En kan der niet tegen als iemand der over zuurt! En trouwens je zegt dat je zwanger bent dus neem ik aan dat je over de 20 bent! Dan ben je toch niet meer zo zwak dat je dat gaat zeggen?
En aan de beginner van deze topic. Vind het er leuk uitzien! Gewoon niks van die mensen aantrekken en lekker doorgaan met rijden. Ze hebben gewoon geen verstand en zijn jaloers. Bah ik walg van die mensen
Veel succes met die lieve Haflinger. En blijf lekker rijden zoals je het zelf wil:) Je paardje ziet der vrolijk uit dus ik zie geen slechten dingen.
DoeiDoei
Xx dyanne
Yvonniej schreef:JorisDy schreef:@charos Doe is normaal ofzo!! Zij kan der toch niks aan doen? Echt ik ben zelf ook stevig. En kan der niet tegen als iemand der over zuurt! En trouwens je zegt dat je zwanger bent dus neem ik aan dat je over de 20 bent! Dan ben je toch niet meer zo zwak dat je dat gaat zeggen?
En aan de beginner van deze topic. Vind het er leuk uitzien! Gewoon niks van die mensen aantrekken en lekker doorgaan met rijden. Ze hebben gewoon geen verstand en zijn jaloers. Bah ik walg van die mensen
Veel succes met die lieve Haflinger. En blijf lekker rijden zoals je het zelf wil:) Je paardje ziet der vrolijk uit dus ik zie geen slechten dingen.
DoeiDoei
Xx dyanne
Nee ze is 18. Maargoed dat ter zijde.. Daar kunnen we ook wel rotopmerkingen over gaan maken maar ik zit niet op bokt om te rellen dus doen we dat maar niet.
@Charos. Ik weet dat jij dun bent, maar het is dus niet zo dat iedereen die zwaarder dan jou is gelijk het paard overbelast. Ik ben 70 kg. En heb echt geen probleem met klotsend vet en dergelijke terwijl ik wel zwaarder dan jou ben.