Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Remember schreef:*Tamara* schreef:Durf te wedden dat je 7 oktober ook weer met winst thuiskomt!
VValar schreef:Zo is dit nu eindelijk je nieuwe hoofdstel die je op bestelling hebt gekocht? Ziet er erg mooi uit. Was het nou een Dobert?
Paard ziet er ook knap uit, mooie merrie. Succes in de Z!
Remember schreef:Mijn stang zit dus absoluut niet strak, kinketting zit vrij los dus hij kan redelijk makkelijk doorslaan. Ook hangt hij als mijn stangteugel los hangt toch in een hoek, door het slobberriempje. Zo blijft ie eigenlijk heel mooi constant hangen! Als ze erop beledigd zou zijn zou ik dat meteen merken, ze is super in de aanleuning, rommelt niks met d'r tong en de mond is altijd keurig dicht, dus genoeg 'meetpunten' áls ik te scherp in zou komen met de stang, want dan zou ik het daarin meteen terug zien
.
Waar moet je de 14e, gewoon thuis?
Remember schreef:@ Michelle
Ja, ons debuut was in Waspik, dus 2 proeven in 20x60, daarna niet meer weggeweest. Thuis hebben we 20x40, dus zal de proeven wel een keer doorrijden. Ik vind alleen de uitgestrekte draf in 20x60 een eind haha, omdat ze dan moeilijk op het achterbeen te houden is. Verder vond ik het echt heerlijk, al die ruimte
.
Hoe bedoel je dat het voor jullie moeilijk te behappen is in 20x60? Om de impuls er op die langere stukken in te houden? En idd, die krappe wendingen met zo'n groot paard zou ik toch wel een beetje tegenop zien!