leuk dier ook vind ik. je rijdt hem netjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shanna16 schreef:Gisteravond had ik les met Taco (en dat ging erg lekker, topic volgt nog), maar aangezien ik geen zin had de rest van de dag thuis te zitten ben ik gistermiddag eerst naar Danielle geweest! Hadden elkaar al veel te lang niet meer gezien dus was uiteraard erg gezellig!
Aangezien ik er dan toch was, werd ik ook gelijk maar op Vive gezet.![]()
Vive is een 4 jarige merrie, Montecristo x Purioso, ongeveer 1.65. Voor mij natuurlijk erg wennen, kan je ook wel zien aan mijn houding haha, val een beetje naar voren, maar een paard is toch heel anders als al die pony's waar ik altijd op zit! Overigens vind ik dit absoluut niet misstaan en een hele leuke combi vormen met Vive. Normaal gesproken lijkt een paard van 1.65 echt 1.75 onder mij, maar in dit geval vind ik dat erg meevallen, kan best toch?
Beetje lief blijven dus voor mij
Vrijdag klim ik er meer op, heb al tegen Danielle gezegd dat ze erop mag (c.q. MOET) hameren dat ik rechtop zit!
Venetia schreef:Staat dit beest niet te koop?
Jura schreef:Kijk, dit vind ik nou leuk! Montecristo is ook de vader van mijn 3jarige merrie en Purioso van mijn oudste merrie van 15. Ze lijken alleen niet erg op dit paard. Ik heb wel op een stal waar ik werkte een Montecristo gereden, een toen 3jarige ruin, en die leek wel heel erg op deze merrie. Maar het kan ook zijn dat het beeld iets vertekend is omdat jij zelf niet zo groot bent (toch?) en dat ze daarom wat forser lijkt ofzo. Ik vind het wel een erg leuk dier.