Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tmara schreef:Leuk paardje ziet er goed uit...
super leuk setje ook joh !!
Maar ik blijf er toch bij dat de wei een plek is voor het paard zelf een paard moet niet alles gaan koppelen aan werk...een wei, stal enz. is een plek waar ze lekker kunnen rusten
Tmara schreef:Leuk paardje ziet er goed uit...
Maar ik blijf er toch bij dat de wei een plek is voor het paard zelf een paard moet niet alles gaan koppelen aan werk...een wei, stal enz. is een plek waar ze lekker kunnen rusten
urselin schreef:Tmara schreef:Leuk paardje ziet er goed uit...
En als je geen bak hebt? zoals mij, ik heb die luxe niet
Innaldo schreef:tjah het wordt misschien een beetje afgezaagd maar ik moet ECHT even kwijt dat ik die kleur van je setje echt onwijs mooi vind.
Leuk hafje heb je hoor!
Juin schreef:Wat een mooie slanke Haflinger, dat zie je niet vaak, super hoor!
Widner schreef:Wat staat dat setje geweldig zeg! Ik zit er nu gelijk aan te denken om hem ook te kopen voor mijn haflinger.
Is het van HH?
gotje schreef:mooie foto`s![]()
errug leuk setje!
urselin schreef:Tmara schreef:Leuk paardje ziet er goed uit...
En als je geen bak hebt? zoals mij, ik heb die luxe niet
Luckey schreef:Hooi ziet er harstikke lekker uit Janise! Viel me net op hoe licht ze eigenlijk wel niet is..!
Maaiikii schreef:Hee,
Noortje begint echt steeds lekkerder te lopen, jullie zijn echt een goede combi!![]()
Setje staat ook leuk!
lotteluvah schreef:Ziet er goed uit..!! Je hebt haar lekker aan het lopen.
En natuurlijk een heel mooi setje..