Jolijn en Veerle in roze set!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Jolijn en Veerle in roze set!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 12:36

Ze is idd heel mooi bijgetrokken, veel meer spier, en gewoon lekker rond Haha!
Ga er na deze foto's idd heeeeel hard aan werken!
In januari gaan we starten als het goed is, moet nog even een geschikte vereniging zoeken die ook redelijk in de buurt zit!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 12:54

Robijntjah schreef:
Ja ik vond het idd ook al erg lijken dat ze op de voorhand valt!
Heb er zelf idd nog wat moeite mee om haar vanuit achter iets actiever te rijden, want ze is nogal eh fel op het been Clown
We zijn nog hard op zoek naar een fijn constant tempo waarin ze niet onder me uit loopt, maar toch actief blijft, dat is eigenlijk ons moeilijke punt!
En ja, ik val echt TE erg voorover Tong uitsteken
Bedankt voor de tips Lachen

ik ken je probleem, dat had ik met djok ook, maar bleek dus dat ie niet aan mijn been was maar dus vluchtte voor mijn been...dat lijkt in jouw geval er erg sterk op. hopelijk kun je er wat mee!!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 13:12

Dat bedoelde ik ook te zeggen Bloos Alleen jij verwoordt het dus iets beter. We zijn er hard aan aan het werken.
Mag ik vragen wat jij hebt gedaan om dit op te lossen?

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 13:15

Vooral die laatste foto vind ik erg mooi!!! En leuk dat roze!

Probeer allen wat meer rechtop te zitten Knipoog

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 13:21

Robijntjah schreef:
Dat bedoelde ik ook te zeggen Bloos Alleen jij verwoordt het dus iets beter. We zijn er hard aan aan het werken.
Mag ik vragen wat jij hebt gedaan om dit op te lossen?

gewoon toch flink je been eraan leggen en wanneer je paard dan hard gaat (te hard) weer rustig terugzetten in stap (vanuit draf) steeds weer duidelijk maken dat paard niet hoeft te vluchten voor je been door hem weer terug te zetten in een gang dat ie kan ontspannen. steeds weer reactie vragen en duidelijk zijn...pff lastig uitleggen zeg Tong uitsteken

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 23:19

Ziet er toch goed uit hoor Jolijn! En volgens mij lijkt het op de voorhand lopen ook doordat sommige foto's net iets scheef genomen zijn. En ik weet dat je er irl gewoon netter op zit dan dat deze moment opnames laten zien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:09

Dankjewel Danielle, ik schrok idd erg van de foto's, maar ik denk dat ze ook net op het verkeerde moment genomen zijn.... Voor mijn gevoel loopt ze namelijk toch wel wat lager en minder opgekropt als dit....
Maarja, binnenkort weer nieuwe foto's Ja

@ Klomp: Ik denk dat ik het wel begrijp, beetje het zelfde idee als waar mijn instructrice en ik mee bezig zijn! Ik zal eraan denken, dankjewel!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 23:01

Amable schreef:
Ziet er toch goed uit hoor Jolijn! En volgens mij lijkt het op de voorhand lopen ook doordat sommige foto's net iets scheef genomen zijn. En ik weet dat je er irl gewoon netter op zit dan dat deze moment opnames laten zien!

Ja dat zeker! Want volgens mij zei je dat laatst wel dat je naar voren viel, maar mij is het eerlijk gezegd nooit zo opgevallen zoals het zo op de foto's is vastgelegd.
Eigelijk zouden spiegels fijn zijn he, dan zie je zelf ook hoe netjes ze loopt Haha!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 23:05

Jij drijft wel heel ver door hoor Marlou! Tong uitsteken Moet je kijken wat Toon al allemaal voor ons gemaakt heeft! Zul je zien, begin over spiegels en over 3 weken hangen er spiegels! *LOL* Knipoog

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 23:59

Ja, is ook wel, hadden we het laatst ook al over. Tong uitsteken Dalijk sta je gewoon op de meest luxe pensionstal van Nederland Haha!

Nee is offtopic Clown Maar het blijft een mooi paardje he Ja Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 19:42

Spiegels zouden idd erg handig zijn ja Clown
Maar eerst maar even licht, maar had handige tip gehad van Jolanda, nog even met Toon over hebben!