Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tiko schreef:er zijn wel dingen te zeggen voor de term 'zielig'
Ten eerste wordt met dravers vaak op een (te) vroege leeftijd (te) veel gedaan.
Citaat:ook worden de meest onvriendelijke bitten vaak ingehangen waardoor veel dravers ontzettend moeilijk in de mond worden.
Citaat:Veel (ex) dravers hebben been problemen vanwege (vroege) overbelasting.
Citaat:Er zijn ook exdrvers die helemaal in paniek raken van een aanspanning, dit doen ze neem ik aan niet al hebben ze goede herrineringen aan de drafbaan.
Citaat:Ook wordt een galopfout vaak erg hard afgestraft...
Buitenzorg"]
[quote="Tiko schreef:er zijn wel dingen te zeggen voor de term 'zielig'
Ten eerste wordt met dravers vaak op een (te) vroege leeftijd (te) veel gedaan.
Citaat:ook worden de meest onvriendelijke bitten vaak ingehangen waardoor veel dravers ontzettend moeilijk in de mond worden.
Citaat:Veel (ex) dravers hebben been problemen vanwege (vroege) overbelasting.
Citaat:Er zijn ook exdrvers die helemaal in paniek raken van een aanspanning, dit doen ze neem ik aan niet al hebben ze goede herrineringen aan de drafbaan.
Citaat:Ook wordt een galopfout vaak erg hard afgestraft...
wkoekoek schreef:Ik moet ook nog echt even iets kwijt dat mensen altijd lopen te zeuren dat hun 'ex'draver (waarom ex? het is nog steeds een draver!) niet wil gallopperen. Dûh... hij wordt gefokt om te draven!
Buitenzorg schreef:Tiko, dat een draver hard in de mond is/zou zijn heeft NIETS te maken met het feit dat het een draver is. Dat komt voor bij elk soort paard. Waarschijnlijk is dat jouw ervaring met een bepaalde draver. Ik heb die ervaring ook wel. Maar ook heb ik de ervaring met dravers die juist heel zacht in hun mond zijn.
Citaat:k heb te weinig inzicht om hier goede argumenten te geven waarom ik geen fan ben van de drafsport, dus laat ik dat ook achterwege
NaVy! schreef:...................zijn er natuurlijk Draversstallen en Draversstallen.......