Djoontje.. Ik heb haar die naam zelf niet gegeven. Ze heet Officieel Prinses Iris van ´t Ruitersgat. maar ik noem er gewoon Iris hoor hihi..
Lotjj92 Dank je wel voor je complimenten hihi..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nikitaatje schreef:
Djoontje.. Ik heb haar die naam zelf niet gegeven. Ze heet Officieel Prinses Iris van ´t Ruitersgat. maar ik noem er gewoon Iris hoor hihi..
. Dan is ze met alleen Iris een heel stuk beter af
djoontje schreef:Nikitaatje schreef:
Ja sorry, ik wilde niet afkrakend overkomen. Maar kom op....Prinses Iris..je zult het maar moeten roepen als je d'r van de wei af haalt. Dan is ze met alleen Iris een heel stuk beter af

FiiekJ schreef:
Volgens mij heeft Nikita haar zelf ook niet zo genoemd!
Je paard heet nu zo eenmaal bij aankoop. Maar komt ze van een stal die al haar paarden deze benaming meegeeft? Of vind iemand het serieus prachtig om een paard prinses te noemen? (Dus nogmaals ik snap dat nikita haar zelf niet zo genoemd heeft) djoontje schreef:FiiekJ schreef:
Volgens mij heeft Nikita haar zelf ook niet zo genoemd!
Hahaha nee dat snap ik ook welJe paard heet nu zo eenmaal bij aankoop. Maar komt ze van een stal die al haar paarden deze benaming meegeeft? Of vind iemand het serieus prachtig om een paard prinses te noemen? (Dus nogmaals ik snap dat nikita haar zelf niet zo genoemd heeft)

Cognac is ook 1 van mijn favo setjes.
nog veel plezier met haar,

!!!! wat is der afstameling ? nou en wat de foto's betreft daar kan je trots op zijn !!!!
groetjes lorenzo .....