!Is wel heel wat anders dan de welshpony's waar je mee reed

Veel succes en ben beniewud naar jullie eerste wedstrijd
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
!

Leuke foto die 2e!

Jullie zijn een leuke combi! 
veel sucses in de z

manzano schreef:Je had het zelf overigens ook al verklapt met je opmerking dat Leiden wel goed te doen zou zijn
. En Flower, ja dat was duidelijk af te leiden uit haar berichten. Shanna16 schreef:manzano schreef:Je had het zelf overigens ook al verklapt met je opmerking dat Leiden wel goed te doen zou zijn
Leiden goed te doen?
Sorry hoor, maar da's ruim 2,5 uur voor mij. Dat noem ik niet goed te doen
(je zou bij iemand langsgaan ofzo).
Maar dat is ook niet zo moeilijk na de fotoschoot die ik er laatst gedaan heb. Ik had zo'n 150 foto's om dat been mee te vergelijken
manzano schreef:
Je zei dat het in de toekomst wel goed te doen zou zijn omdat je wel af en toe in de buurt zou zijn(je zou bij iemand langsgaan ofzo).
manzano schreef:Overigens had ik Taac herkent aan de foto die je plaatsteMaar dat is ook niet zo moeilijk na de fotoschoot die ik er laatst gedaan heb. Ik had zo'n 150 foto's om dat been mee te vergelijken
Leuk hoor Shan!! Ben heel benieuwd hoe t gaat! Is jullie debuut al bekend?
Shanna16 schreef:manzano schreef:
Je zei dat het in de toekomst wel goed te doen zou zijn omdat je wel af en toe in de buurt zou zijn(je zou bij iemand langsgaan ofzo).
Denkt diep na. Volgens mij niet hoor.
Ik ga studeren in Utrecht, maar dan moet je nog meer dan een uur...

Heel veel plezier Shan!