Devi schreef:Nee hoor, Tomos is gewoon een lekkere coole cob, maar wat een geweldige foto's he.
Nou en hoe!
Sjoert verdient voor zijn werk op 19 augustus

een enorme dikke

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Devi schreef:Nee hoor, Tomos is gewoon een lekkere coole cob, maar wat een geweldige foto's he.
Devi schreef:caat_eve schreef:Mooi fotos!!
Heel mooi paardje
maar ik denk datie sjieker overkomt als je zn sokken (beenhaar) eraf scheert...
Tja, het is een cob he, dus sokken horen er gewoon aan, het is zelfs zo dat als je ze eraf scheert je niet eens meer in de ring mag verschijnen voor de keuring.
daantjuhhh schreef:Devi schreef:
Tja, het is een cob he, dus sokken horen er gewoon aan, het is zelfs zo dat als je ze eraf scheert je niet eens meer in de ring mag verschijnen voor de keuring.
Moet je eens aan een jury vertellen..
Haha.
Een vriendin van me had een Welshcob met sokken.
En kreeg zo zei de jury een 6 voor de verzorging inplaats van een 8 vanwege de sokken..
Dus ik zeg, maar meneer, dat hoord bij het RAS Welshcob!!
Nou ik kon praten als een brugman, maar het ging er niet in!!
Linda86 schreef:Prachtige foto's. Het is een heel gaaf beest met een mooi koppie.
Volgende keer beter in de dressuur. Op de andere foto's(bij bestgaand) zie je dat hij het wel kan! Veel succes in de toekomst samen.
Marieke__ schreef:Ik heb je toch wel gezienhaha beetje late reactie.. ik had je gezien toen ik na onze vr8wagen reed met mn pony.. maar dat zou je allang niet meer weten
goed gedaan hoor! Jammer van de dressuur, zelf had ikdaar ook last van! succes opt nk!
Devi schreef:Marieke, stonden jullie niet bij Shanna toen dat we allemaal naar de trailer gingen? Nadat we de beker hadden gegeven?