pff je blijft ons lekker maken he met die prachtige foto's!!! jeetje meid wat ga je hard vooruit! ben stikjaloers keep up the good work!! je hebt er hard voor gewerkt, dus ben trots op je!
Dank jullie allemaal, ik ga er zowaar van blozen Ik ga de tips ivm houding wat volgen, maar over het ronder-maken-tip : Ik rij liever met het neusje vooruit Bedankt!
Phileine83
Geplaatst: 23-08-06 11:23
.
Laatst bijgewerkt door Phileine83 op 26-12-23 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt
De natuurlijke welving in de hals van dit dier in beweging zijn een genot om naar te kijken!
Niet alleen voor ons een genot om naar te kijken, maar voor het paard ook een genot omdat hij zelf ook kan kijken! Ipv onder zijn wimpers doorgluren omdat hij met zijn hoofd tussen zijn voorbenen gereden wordt!
Toch zou ik zeggen iets ronder instellen. NIET achter de loodlijn maar zeker wel iets meer erop. Zodat je het laatste stukje in de hals (nek) nog iets losser krijgt. Ik vind dit stukje toch ietwat stug ogen. Verder ben ik niet echt kapot van je strek foto's. Mooi ruim hoor maar met een verschrikkelijk stekend voorbeen. Nee dit is voor mij niet het strekken dat ik voor ogen heb!