Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bas1986 schreef:@ vanda's deze is alleen wat ronder haha
@ joyce heb dr nu 2 gehad 12 november de 3e heb nu 3 wp dus t gaat wel aardig alleen heb ik altijd moeite met de 2e proef dan word ze aardig heet. mr kan daar al steeds beter mee omgaan. ook in de lessen gaat t vooruit. tijdens de wedstrijden moet ik wat netter op de letter gaan rijden en als ze te heet word eerder me overgangen terug voorbereiden. mr goed ben benieuwd hoe t bij de volgende gaat

haha cool dat je me herkend vanaf de foto !12 november start k weer
had jij toen ook gestart?
Bas1986 schreef:@caar hey ja dat was ikhaha cool dat je me herkend vanaf de foto !12 november start k weer
had jij toen ook gestart?
@ LaFunkyJazz leuk paard en erg fijn koppie mr als je de volgende keer foto's maakt scheer dan eerst ff dr oren uit

is t iig nie meer zo druk met losrijden enzo. milli word nogal heet van al die andere paarden. kom jij van buitenaf trouwens?of staat je paard daar? ik ben al blij met 5 a 10 minuutjes in rustige bak dus hoop dat t dat zo is
ze lijken zelf wel beetje op elkaar, welke bloedlijn zit hier achter? Ziet er goed uit joh!
haha
gaaf beest zeg
]

)
Bas1986 schreef:farrington dat staat dr bijhaha
anders wist ik ook niet dat het een half broer/zus was.. ik bedoelde de moederlijn!