Lekker diertje!Je rijdt werkelijk overal op weg!Ziet er mooi uit, ontspannen en vriendelijk. *Zoals iedereen die gereageerd heeft ben ik ook benieuwd naar je Z paard.
En ook deze loopt weer geweldig onder jouw, wordt een beetje saai is t niet? hahaJe moet Fleur ook nog steeds een keertje testen heh
leuke pony, een half zusje van de mijne!! ik heb nog ergens foto's van deze merrie als veulen! ben toen bij de fokker op bezoek geweest!!
wat een fantastisch beestjeziet er al heel goed uit voor na de 5e keersuper ga zo doorben benieuwd hoe het gaat over een paar weken.
Urose schreef:ziet der weer super uit Shanna...Betsie geeft les bij ons op de club Wat kan ze soms lompe opmerkingen maken he := Haha ja, ik heb ook een paar keer les van haar gehad. Kreeg ook wel wat opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd hehe. Kan er altijd wel om lachen. Ontopic: Ziet er leuk uit Shanna!
Hoi HoiZiet er echt goed uit!! lekker ontspannen.Vind het nog steeds heel jammer dat Hilbert weg is.. Maar lees ik hier nou iets over een Z paard??vertel? je gaat dus over op de paarden?Groetjes Nikita
Tis wel een leuk ponyytje maar niet zo mooi als Hilbert Betsy geeft mij les op school (jammer genoeg),Over een tijdje gaat ze toch met pensioenwel leuk dat je die pony mag rijden