Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar ik heb nu een heel lief paard dus ik mag niet klagen. integendeel. ik ben heel blij met hem.
Pinky_girl schreef:Jawel!!! Ik zag 1 super super super mini shetje, heel breed en dan Pinky kleur maar zonder aftekeningen. AAHHHHHH die wou ik!!!! Maarja dat denk ik wel vaker hihihihi
miesie"]
[quote="Pinky_girl schreef:Jawel!!! Ik zag 1 super super super mini shetje, heel breed en dan Pinky kleur maar zonder aftekeningen. AAHHHHHH die wou ik!!!! Maarja dat denk ik wel vaker hihihihi

tinkerlover schreef:heey avatilover! Er zijn ook wat grotere hoor! Ik heb op een schinneltje gereden van 1 mtr 40 ofzo. Maar vooral Shetten. Op de foto's die ik eerder bij deze topic heb gezet, stond ook een witje. Maar da's niet die ik bedoel! Ojah er zijn ook appaloosa's!
beterrrrrr bedankt voor je andwoord ik heb er nowijs veel zin in ik ga morgen!!!
collendoorn schreef:heeeeeeee tinkerlover is dat op die eerste foto babs ????? dat meisije die er naast staat
ik ben net terug van collendoorn en het was weer super
ik had een shet genaamd DALEMO
!! zo een lieverd
ik kon hem alleen niet reserveren dus moest er elke morgne vroeg uit
Jammergenoeg. Het was echt kei gaaf we hebben vandaag iets van 5 uur gereden, eerst had ik een pony met goudkleurige manen echt heel mooi en die was irritant! Ik ben er ook na een flinke bok afgevallen (voor de 3e keer dat weekend)
Welke huisje zat jij? Ik in y3, die paardjes zijn echt gaaf daar, en wat heb ik vaak tegen iedereen gezegt handen laag niet op de weg galopperen en ze luisterden nog ook!
Ik had echt een tof weekend, die spikel waren ook heel gaaf! collendoorn schreef:ik zat in huisje B6 !!!! oow het kan zijn dat ik dan dus heeeeel vaak langs jou ben gereden !!![]()
in een groepje !!!
en ken jij sanne ???