De shetjes van Collendoorn!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hobbelpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:09

Haha, wat leuk!
007 en Muis are the best!!!
En die boven 007, da's Koe toch?
Die twee Misty's ook zo schattig!
Maar wat deed 007 dan bij de groep, mocht dat zomaar?
En hebben jullie geen foto's gemaakt van Brammie en Bckal Bckal???

demmie

wat leuk om weer te zien!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 22:49

wat vind ik het leuk om die shetties weer te zien. ik kwam er vroeger om het half jaar en soms wel vaker. het was echt een verslaving! helaas kom ik er niet meer. Huilen maar ik heb nu een heel lief paard dus ik mag niet klagen. integendeel. ik ben heel blij met hem.

ik zal je vertellen, die grote bonte shet heette vroeger duo. er stond toen nog zo'n zelfde en die noemden ze penotti. maar die namen wisselen ze zo veel in dat park. er komen ook zo veel mensen.

maar echt leuk dat je de foto's er op hebt gezet
groetjes demelza en budget. *LOL*

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 23:58

Pinky_girl schreef:
Jawel!!! Ik zag 1 super super super mini shetje, heel breed en dan Pinky kleur maar zonder aftekeningen. AAHHHHHH die wou ik!!!! Maarja dat denk ik wel vaker hihihihi

Dan neem je die toch van de winter mee!! Dat kan hoor alle pony's moeten s'winters weg en als jij zegt die wil ik mee nemen dan heb je een pony erbij in de winter, helemaal gratis (behalve de verzorging dan)

Friesemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 09:55

Ow wat een schatjes! Leuk zeg al die shetties naast mekaar!

demmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 22:07

miesie"]
[quote="Pinky_girl schreef:
Jawel!!! Ik zag 1 super super super mini shetje, heel breed en dan Pinky kleur maar zonder aftekeningen. AAHHHHHH die wou ik!!!! Maarja dat denk ik wel vaker hihihihi

Dan neem je die toch van de winter mee!! Dat kan hoor alle pony's moeten s'winters weg en als jij zegt die wil ik mee nemen dan heb je een pony erbij in de winter, helemaal gratis (behalve de verzorging dan)
[/quote]
ja, ik weet het dat ze in de winter daar weg moeten. ik wilde dat vroeger altijd maar het mocht niet van mijn vader. maar nu heb ik het te druk met mijn eigen paardje. ik wil namelijk in het najaar gaan starten met hem dus ik kan er gewoon geen paardje bij hebben al hoewel ik het echt gaaf vind. maar wie weet ooit. groetjes *LOL*

Annabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 22:22

Echt schattige foto's!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 00:13

Heel balangerijk vraagje!!!!!!!!!!!!

Zal ik er nog op mogen ik ga van het weekend naar collendoorn ik ben 1.65 en 48 klio (en 15 maar het hing volgens die vrouw af van mn lengte geweicht)o ik hoop het echt zo zijn wel heel gaaf zeg! Zijn er alleen maar shets?
Ziet er wel gaaf uit ik heb er echt onwijs veel zin in!

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 09:12

jaaah ze zijn zeker lief!!! Maar sommige mensen kunnen er niet mee omgaan daar! Die kunne niet eens rijden en, die ouders laten at kind lekker hobbelen zonder begleiding. Hardstikke leuk maaruh daty kind maar slaan met een stok enz!

Voorderest is het vet leuk!! Lachen;)

=xx= Nina

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 09:15

heey avatilover! Er zijn ook wat grotere hoor! Ik heb op een schinneltje gereden van 1 mtr 40 ofzo. Maar vooral Shetten. Op de foto's die ik eerder bij deze topic heb gezet, stond ook een witje. Maar da's niet die ik bedoel! Ojah er zijn ook appaloosa's!

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 17:34

Iedereen even: Duo en Pennoti (de orginele) waren merrie's, die grote bonte is kleine Koe, vernoemt naar (hoe kan het ook anders) grote koe!
007 liep nog bij de groep omdat het toch nog rustig was met vakantiegangers.
Niet alle pony's gaan 's winters meer weg, vanwege de MKZ toen, uit voorzorg, en toen bleek dat ze net zo makkelijk op het park konden blijven.
En de maat van die Shetten; ze zijn er tegenwoordig tot ong. 1.30 m., superstevig, dus die kunnen wel wat houden!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 20:38

tinkerlover schreef:
heey avatilover! Er zijn ook wat grotere hoor! Ik heb op een schinneltje gereden van 1 mtr 40 ofzo. Maar vooral Shetten. Op de foto's die ik eerder bij deze topic heb gezet, stond ook een witje. Maar da's niet die ik bedoel! Ojah er zijn ook appaloosa's!

ey tinkylover!!!!! Gellukig maar!!! Dus ik zal er wel eentje krijgen!!!! Haha! beterrrrrr bedankt voor je andwoord ik heb er nowijs veel zin in ik ga morgen!!! Haha!

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 20:39

Heel veel plezier!! het iser echt leuk!! jemoet wel vroeg bij de pony's zijn anders zijn ze allemaal weg, vooral die grote gaan snel

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 20:42

tinkerlover schreef:
Heel veel plezier!! het iser echt leuk!! jemoet wel vroeg bij de pony's zijn anders zijn ze allemaal weg, vooral die grote gaan snel

rennen!!!!!!! Haha! O oliebol het is toch een heel eind rijden ik hoop maar dat ik op tijd ben Scheve mond

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 19:41

heeeeeeee tinkerlover is dat op die eerste foto babs ????? dat meisije die er naast staat

ik ben net terug van collendoorn en het was weer super

ik had een shet genaamd DALEMO
!! zo een lieverd

ik kon hem alleen niet reserveren dus moest er elke morgne vroeg uit Haha!

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 19:44

007 liep afgelopen week ook in de groep hoor en het dochtertje van de baas deed mee met de barrelrace met 007

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 19:45

collendoorn schreef:
heeeeeeee tinkerlover is dat op die eerste foto babs ????? dat meisije die er naast staat

ik ben net terug van collendoorn en het was weer super

ik had een shet genaamd DALEMO
!! zo een lieverd

ik kon hem alleen niet reserveren dus moest er elke morgne vroeg uit Haha!

Hee!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Ik kom ook net terug Huilen Jammergenoeg. Het was echt kei gaaf we hebben vandaag iets van 5 uur gereden, eerst had ik een pony met goudkleurige manen echt heel mooi en die was irritant! Ik ben er ook na een flinke bok afgevallen (voor de 3e keer dat weekend) Koe Welke huisje zat jij? Ik in y3, die paardjes zijn echt gaaf daar, en wat heb ik vaak tegen iedereen gezegt handen laag niet op de weg galopperen en ze luisterden nog ook! Haha! Ik had echt een tof weekend, die spikel waren ook heel gaaf!

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 20:32

ik zat in huisje B6 !!!! oow het kan zijn dat ik dan dus heeeeel vaak langs jou ben gereden !! Haha!
in een groepje !!!
en ken jij sanne ???

WennieJ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 20:58

ik ben der ook geweest lachen man! me nicht had zo'n shet een appaloosa en ik ree zo en daar staan allemaal hekjes en daar ging ie tegen aan liggen! Koe *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Ik moest er als eerst erop want me nicht durfde dat nie Haha! Haha! Knipoog kep wel foto's ervan maarjah als je zo'n piieeeep scanner heb jah dan gaat ut over he... Boos! Boos! Boos! Boos!

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 21:19

hahaha! Echt veel. wel cool hoor al die shetties Lovers *LOL*

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 15:38

collendoorn schreef:
ik zat in huisje B6 !!!! oow het kan zijn dat ik dan dus heeeeel vaak langs jou ben gereden !! Haha!
in een groepje !!!
en ken jij sanne ???

nee ken ik niet zaten julle in een groepje van 4 met een meisje met rooie dreads? Die zaterdag avand ook bij de pony's stonden? Anders pben we ff verder binnekort heb iuk wel de foto's!

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 15:42

ik ken sanne
enne die grote bonte shet is duo
das echt zoooo'n lieverd !!!!!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 16:00

Ik ben daar 7 jaar geleden geweest en toen hadden ze nog een hoop grote ponies ook, fjordjes, appaloosa`s en verder nog ponies in alle maten en kleuren.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 16:05

o ja nog ff een vraagje
als iemand nog foto's uit collendoorn heeft of wil mail mij please !!!
ik wil altijd wel foto's zien uit collendoorn ondanks ik er zelf ook heel veel heb dus mail naar : merel14@hotmail.com

groetjes merel

PS. weet iemand of er nog grote pony's zijn ?
bv. jans, tarzan, mister ed, parijs, blik, amandel, enz enz

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 16:23

jans mr ed en parijs die zijn er nog de rest weet ik niet !!

Sofionna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 16:38

Bloos ooooooooooo wat een schatjes !!!!!!!!!! i`m in Lovers