Kan het zijn dat ik jou heb gezien langs de weg vanuit Hoogeloon langs die paardenweides, stappend en bellend tegelijk? Was volgens mij eergister. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Kan het zijn dat ik jou heb gezien langs de weg vanuit Hoogeloon langs die paardenweides, stappend en bellend tegelijk? Was volgens mij eergister. 
bruin, zwarte manen&staart, dikke buik, 4 hoge witte beentjes en een bles

Echt heel erg jammer dat hij is afgekeurd, gelukkig zit ie weer lekker in zijn vel en daar kun je gelukkig ook al van genieten

vessemse ven is een leuk ritje en ook de bockenreijder in Esbeek is erg leuk om naartoe te rijden als je een langere rit wil maken. Helaas heeft Q 1 minpunt, als ie nie tvan huis wil gaat ie ook echt niet van huis
als de eerste 2 km voorbij zijn is ie wel weer een ideaal buitenrij-paard!
).Renske_ schreef:@ Visca, tnx! ben ook nogsteeds echt zo gek met hem, t is echt mn maatje
@Miss_Blimm ik heb de laatste 3 dagen wel iedere avond buitengereden, op mn ponybruin, zwarte manen&staart, dikke buik, 4 hoge witte beentjes en een bles
was alleen niet aan het bellen, wel aan het klooien met mn mp3 speler, dat ene oor-dingetje valt steeds uit tijdens het rijden en dan moet ik die onder t bandje van mn cap door weer in mn oor zien te stoppen
ik denk alleen niet dat ik je op kan halen zoasl griebels deed haha Rocco vind het wat eng alleen over de weg 
ik ben samen met een vriendin van mij naar ben verhuisd en wij gingen vaak buiten rijden. jammer dat je weg bent anders had je buitenrijd maatjes gehad
. Wel een hectisch paardje volgens mij..
Rocco1 schreef:@ renske: leuk ik ga zeker een keer mee. pm me maar als jullie gaan! Rocco is ook super braaf op buitenritten 't is alleen nog wat nieuw, maar dat komt goedik denk alleen niet dat ik je op kan halen zoasl griebels deed haha Rocco vind het wat eng alleen over de weg
@griebels: ik heb je nog zien staan bij beijsens ik kwam mijn paard laten kraken toen die man kwam. toen stond je er nogik ben samen met een vriendin van mij naar ben verhuisd en wij gingen vaak buiten rijden. jammer dat je weg bent anders had je buitenrijd maatjes gehad

ga ff bedenken hoe we dat dan gaan doen 

maargoed probeer me daar nog ff niet druk om te maken!)