Quentin, na 8 weken stilstaan weer rijden, fijne plaatjes!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Blimm

Re: Quentin, na 8 weken stilstaan weer rijden, fijne plaatjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:32

Ziet er goed uit Lachen Kan het zijn dat ik jou heb gezien langs de weg vanuit Hoogeloon langs die paardenweides, stappend en bellend tegelijk? Was volgens mij eergister.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 21:18

@ Visca, tnx! ben ook nogsteeds echt zo gek met hem, t is echt mn maatje Lovers
@Miss_Blimm ik heb de laatste 3 dagen wel iedere avond buitengereden, op mn pony Lovers bruin, zwarte manen&staart, dikke buik, 4 hoge witte beentjes en een bles
was alleen niet aan het bellen, wel aan het klooien met mn mp3 speler, dat ene oor-dingetje valt steeds uit tijdens het rijden en dan moet ik die onder t bandje van mn cap door weer in mn oor zien te stoppen Clown

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 09:25

Leuk om weer eens foto's van jullie te zien!! Lachen
Het ziet er goed uit, jullie hebben er duidelijk plezier in!

Odine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 09:39

Idd hele fijne plaatjes om te zien!
Het ziet er erg netjes uit, zeker na een rustperiode van 8 weken! OK dan!

jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 10:33

Super mooi paard!! *LOL* Echt heel erg jammer dat hij is afgekeurd, gelukkig zit ie weer lekker in zijn vel en daar kun je gelukkig ook al van genieten Knipoog

Rocco1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 10:34

het rijden ziet er echt goed uit zeg! heb je nog steeds les van beijsens? ik sta nu bij hem op stal.. ik vind het er heerlijk en mijn paard ook Lachen
vraagje: kun je goed buiten rijden in hoogeloon? en is vessemse ven ver?

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 10:50

Hij loopt echt super netjes !! En zeker na een rust van 8 weken. Daar kun je trots opzijn dat je paarjde zo braaf is en dan meteen zo netjes loopt! Pling

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 10:59

Die heeft er niks mee geleden in elk geval, ziet er goed uit zeg. In tijden niet zo zien lopen, mooie foto's!!!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 12:47

Renske, jij en Q zijn echt een supercombi! Hier het bewijs wel weer, 8 weken niet gereden, en hij loopt heel netjes! Supercombi! Ja

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-06 17:27

super bedankt voor alle leuke reacties Haha! Haha!

@Rocco, ik heb al heel lang geen les meer van Ben, sinds Q in 2004 is afgekeurd ben ik gestopt met 'echt' rijden met hem en dus ook met lessen. Daarvoor hadden we op onze club altijd les van Ben. Ze hebben daar idd een hele fijne stal! Ik zit zelf precies aan de andere kant van Hoogeloon, tegen Vessem aan en ik kan ideaal buitenrijden Ja vessemse ven is een leuk ritje en ook de bockenreijder in Esbeek is erg leuk om naartoe te rijden als je een langere rit wil maken. Helaas heeft Q 1 minpunt, als ie nie tvan huis wil gaat ie ook echt niet van huis Nagelbijten / Gniffelen als de eerste 2 km voorbij zijn is ie wel weer een ideaal buitenrij-paard!
samen met een ander paard gaat t wel goed, meestal Knipoog
Ik hoop dat als mn 3 jarige straks goed braaf is en ook mee naar buiten kan, dat Q haar dan overal volgt en het geklier bij huis afgelopen is, maar dan is het dus te hopen dat zij wel van huis weg wil
We gaan geregeld met een groepje buitenrijden(oa bokkers merelberfe en miekevgool, machie ook als ze bij me logeert) dan kan je wel meerijden als je wil, weet je meteen de weg Ja

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 17:49

Je moet vanuit Beijssens eerst 20 minuten over het harde voordat je in de bossen bent, maakt niet uit welke bossen je wilt doen.
Helaas staan er nu geen mensen meer bij Ben die buitenrijden (ik ben er namelijk weg Knipoog ).
Ik ging Renske altijd ophalen en dan maar hopen dat Q mee ging hihi...
Ik moet wel eerlijk bekennen dat je de bossen daar wel zo hebt gezien of je moet indd een verre rit maken richting bokkerijder ofzo...

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 20:15

Renske_ schreef:
@ Visca, tnx! ben ook nogsteeds echt zo gek met hem, t is echt mn maatje Lovers
@Miss_Blimm ik heb de laatste 3 dagen wel iedere avond buitengereden, op mn pony Lovers bruin, zwarte manen&staart, dikke buik, 4 hoge witte beentjes en een bles
was alleen niet aan het bellen, wel aan het klooien met mn mp3 speler, dat ene oor-dingetje valt steeds uit tijdens het rijden en dan moet ik die onder t bandje van mn cap door weer in mn oor zien te stoppen Clown

Ah ja dan heb ik jullie gezien. Was ook te snel voorbij om ff te zwaaien. Ik zag het pas net in een ooghoek toen ik al bijna voorbij was. Zag lang blond haar en een pruine pony dus dacht aan jou en Q Lachen

Rocco1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 20:26

@ renske: leuk ik ga zeker een keer mee. pm me maar als jullie gaan! Rocco is ook super braaf op buitenritten 't is alleen nog wat nieuw, maar dat komt goed *LOL* ik denk alleen niet dat ik je op kan halen zoasl griebels deed haha Rocco vind het wat eng alleen over de weg Lachen

@griebels: ik heb je nog zien staan bij beijsens ik kwam mijn paard laten kraken toen die man kwam. toen stond je er nog Lachen ik ben samen met een vriendin van mij naar ben verhuisd en wij gingen vaak buiten rijden. jammer dat je weg bent anders had je buitenrijd maatjes gehad Knipoog

Kaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 20:34

WendyenMilan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 20:56

mooi paard!!
ziet er heel vriendelijk uit Ja
ga vooral zo door!
xjee

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 08:36

Rocco1 schreef:
@ renske: leuk ik ga zeker een keer mee. pm me maar als jullie gaan! Rocco is ook super braaf op buitenritten 't is alleen nog wat nieuw, maar dat komt goed *LOL* ik denk alleen niet dat ik je op kan halen zoasl griebels deed haha Rocco vind het wat eng alleen over de weg Lachen

@griebels: ik heb je nog zien staan bij beijsens ik kwam mijn paard laten kraken toen die man kwam. toen stond je er nog Lachen ik ben samen met een vriendin van mij naar ben verhuisd en wij gingen vaak buiten rijden. jammer dat je weg bent anders had je buitenrijd maatjes gehad Knipoog

Om die reden is het wel jammer, maar ik heb Liekie nu 24/7 op de wei staan en dat is veel beter voor hem. Daarbij ligt de wei aan de bossen dus ik zit er ideaal...
Als je Renske niet op kunt halen, zal ze waarschijnlijk niet mee kunnen Tong uitsteken
Q gaat echt niet alleen het erf af

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 11:05

@ kaia, die lijkt er idd op Haha!

@ rocco, Q zet helaas geen stap buiten de poort in zn eentje, ja de lucht in Nagelbijten / Gniffelen ga ff bedenken hoe we dat dan gaan doen Ja
Om hier in de bossen te komen, of die van knegsel moet je vanaf beijsens helaas altijd een stuk over weg, wel een breed fietspad+berm naast de weg dat scheelt Lachen
Ik zal Mieke(miekevgool op bokt) eens vragen wanneer ze mee gaat rijden, dan kan je met haar samen deze kant op komen ofzo Lachen

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 12:23

Fijn om Q weer zo te zien lopen, het blijft een lekker dier. Ja

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:59

Die bodyprotector is ZO sexy Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 10:55

ziet erg fijn uit renske. Ook erg fijn dat hij nog steeds goed blijft gaan want wat heb je een ellende gehad

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 17:44

bedankt! Haha!

ben idd heel erg blij dat hij nu weer zo goed gaat, want wat heb ik een verdriet gehad met de jarenlang wisselende kreupelheid tot aan het afkeuren toe, hoop nog jaren van hem te kunnen genieten, samen met oa zijn exact 10 jaar jongere vriendinnetje(waar ik vandaag iets aan zag Scheve mond maargoed probeer me daar nog ff niet druk om te maken!)

hij heeft sinds dit jaar ook echt weer zin om voor me te werken, heb zelfs voor t eers sinds ik hem heb zonder gestaak en met veel plezier een volledig parcours kunnen springen *LOL*
zie: viewtopic.php?f=10&t=637608&hilit=

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 18:59

Ik blijf het een super paardje vinden om te zien

Jullie zijn ook echt een super combinatie, en erg leuk dat je hem gewoon gehouden hebt!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 19:11

ziet er netjes uit!
jullie zijn een leuke combi!