Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Altos schreef:@Elsie1: De meeste eventingpaarden gaan juist lang mee. Er wordt (bijna) geen enkel paard zo afwisselend getraind als een eventingpaard. (buitenritten, springen, dressuur, veel wandelen/met de fiets mee), + dat veel eventingpaarden ook gewoon vaak buiten staan. Dat is toch een beter leven dan dat veel topdressuurpaarden hebben. Mijn zus zei daarover eens: ''23 uur eenzame opsluiting en 1 uur dwangarbeid''. (Deze laatste opmerking moet je natuurlijk wel met een korreltje zout nemen)
fleurke schreef:Super foto's!
Wou komen kijken, maar ja had zelf wedstrijd...
@_joellover_: die vent is wel tom rykewaertbeter dat hij dat niet hoort of
budjuh schreef:mooie foto's
dat is altiijd wel mooi om te zien!!
de fotos zijn mooi gelukt!!
fleurke schreef:Is toch zo? Die kijkt altijd boos naar mijMsn omda ik soms wa teveel lawaai maak maja
mismara schreef:ik vindt het voor sommige paarden wel erg zielig hoor, hoe die mensen er op zitten en trekken enzo.van mij hoeft dat niet zo.
vindt het wel raar dat hier bijna geen commentaar wordt geleverd terwijl op andere foto's van onschuldige kinderen op hun verzorgpony's die worden helemaal afgekraakt.
nee , als je hoort dat er zelfs paarden dood gaan aan deze sport dan stem ik hier niet bij in.
Helene_ schreef:Als je paard uitglipt in de wei kan hij even goed van alles en nog wat breken, net zoals dat kan gebeuren in stal of op wandeling , dressuur of springen. Ik stel voor dat je eerst eens een crosscountry wedstrijd in real life gaat gaan bekijken voor je zo een reactie plaats dat het 'zielig' voor die paarden is. Moesten de paarden het niet willen doen, dan springen ze het gewoon niet.