Mijn allereerste eigen paard voor het eerst @ work op bokt!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

naugthytjhu

Re: Mijn allereerste eigen paard voor het eerst @ work op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 20:11

Erg leuk paardje.Je ziet nu al dat het wat zal worden met jullie! Vindt julllie ook een leuke combi.Lekker opvallend dat kleurtje(dekje + bandages hé Knipoog.)Veel succes en plezier er nog van!

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 20:17

wauw!! leuk paardje Knipoog kan mooi lopen en dat setje staat hem/haar erg leuk Knipoog Haha!
nog veel plezier met je paardje Kusje maar dat zal vast wel lukken
Xxx BianCatjee

naresha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 21:27

mooi paard(je Tong uitsteken ) hoor!
volgens mij als jullie zo door gaan worden jullie een hele mooie en goed combi hoor!
dus ga zo door! Knipoog

IlseKuikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 21:34

Samen zijn jullie een leuke combinatie! Ben benieuwd hoe de recente foto's eruit zien Knipoog
Leuk paard, mooie foto's! Maar andersom kan ook...
Mooi paard, leuke foto's! Tong uitsteken

neverpast

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 21:41

doe aub die bandages af en koop als je het voor bescherming doet peesbeschermers want bandages zijn veelste warm helemaal met zo'n zomer weer. is zeer slecht voor pezen. en peesbeschermers trouwens in hitte ook dan maar gene bescherming zo doen wij dta op stal.

bandages zitten ook nooit fijn voor een paard leg zelf maar is een onderarm in het verband of je bandages, en ga maar is wat sporten. ze zitten altijd te strak of net iets te los dta het ietsie schuift. dus gene goed idee met bandages rijden maar als het alleen voor de foto's was kan het nog wel. maar niet te vaak is niet goed.

pammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 21:56

Wil dit topic even in de gaten houden, je hebt een PB.

naugthytjhu

Re: Mijn allereerste eigen paard voor het eerst @ work op bo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 11:49

neverpast schreef:
doe aub die bandages af en koop als je het voor bescherming doet peesbeschermers want bandages zijn veelste warm helemaal met zo'n zomer weer. is zeer slecht voor pezen. en peesbeschermers trouwens in hitte ook dan maar gene bescherming zo doen wij dta op stal.

bandages zitten ook nooit fijn voor een paard leg zelf maar is een onderarm in het verband of je bandages, en ga maar is wat sporten. ze zitten altijd te strak of net iets te los dta het ietsie schuift. dus gene goed idee met bandages rijden maar als het alleen voor de foto's was kan het nog wel. maar niet te vaak is niet goed.

Uhm..? Sommige hebben wel peesbeschermers nodig.Anders zie je alleen maar wondjes.En sommige bij ons doen het voor de pezen ofzoiets want die hadden gehoort dat ze benen een keer mekaar hadden geraakt en een peesblesure hadden.(Zoiets was het..)

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 14:18

Allemaal bedankt voor de leuke reacties!!!

Citaat:

Ik heb bandages/ peesbeschermers om voor de bescherming. Ik heb voor een groot deel peesbeschermers om, en tussendoor wel eens bandages om. Niet met warm weer!
Als jij ze gewoon goed aanlegt kunnen ze geen kwaad, voor af en toe. Naar buiten en met springen heb ik zowieso nooit bandages om!
En ik rijd altijd pas laat als het afgekoeld is!

En voor de foto's trek ik natuurlijk wel even een leuk setje uit de kast! Knipoog Haha!

@ Pammy, je hebt pb! Knipoog

Groetjes, Sanne

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 11:53

Niemand meer??
Vanavond nieuwe foto's!! Haha!

_Joycke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 11:55

Mooi paardje veel plezier met hem Haha!