Shine kür op muziek Z1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

karijn

Re: Shine kür op muziek Z1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 00:16

Ik was net te laat om je kur te zien! Ik kwam pas aanlopen met afgroeten en heb helaas geen foto's kunnen maken. Ik heb wel foto's van Tooske, daar zitten een paar leuke tussen. Je hoofd was wel heel erg rood!

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 01:05

karijn schreef:
Ik was net te laat om je kur te zien! Ik kwam pas aanlopen met afgroeten en heb helaas geen foto's kunnen maken. Ik heb wel foto's van Tooske, daar zitten een paar leuke tussen. Je hoofd was wel heel erg rood!

Haha de mijne ook Haha! Hoe kan ik evt de foto's te zien krijgen die je gemaakt hebt! Ben wel heel benieuwd!..

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 04:44

Lew schreef:
Hey Mirjam,

Jammer dat ze zo gespannen was, zag er heeeeeeeeeeeeel mooi uit met losrijden Vingers aflikken , heel vervelend dat het dan niet helemaal lukt zoals je had gewild!! Verdrietig (Heb het gezien want ik was met Shari mee)
Het komt wel goed met jullie, jullie zijn een chique combinatie! OK dan! Succes!!

Dank je! Het kwartje was niet echt gevallen dat 'Annemarie' 'Lew' was haha, maar bij deze! Ja, met losrijden ging ze echt lekker hè, maar goed, volgende keer beter hoor!

Karrimh schreef:
heel mooi paard, leuke combinatie. en inderdaad je bent weer een ervaring rijker en anders de volgende keer gewoon ~~}> nee hoor geintje. welke afstammeling is je paard... en hoe hoog is hij of zij....

Volgens mij kom jij hier aardig uit de buurt Knipoog . Streefkerk toch?! Kan alleen even niet op je naam komen, als je het zegt is het vast 'Oh ja' Haha! ! Ik rijd Shine voor een fokster, het is een Careful x Elcaro (Careful is duits gefokt, Caretino x Calypso II) en ze is ongeveer 1.65 hoog...

karijn schreef:

M'n hoofd spatte voor m'n gevoel bijna uit elkaar haha, kon serieus m'n blouse uitwringen bij de trailer Bloos ! Dan heb je wel het stukje gezien dat wél goed ging hoor, jij mazzel Haha! !

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 09:27

Mooi paard heb je onder je kont Ja
Ik vind de foto's een fijn beeld geven, jullie zijn een leuke combinatie Lachen
Veel succes nog!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 11:41

De foto's zijn mooi geworden jammer dat het niet helemaal liep zoals het hoorde, maar je hebt een hele ervaring bij Haha!

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 12:31

Als jullie het oke vinden dat ik de foto's op bokt zet? Althans, de foto's van Tooske dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 12:36

mooie combinatie! En denk dat je nog gewoon wat ervaring op moet doen met kurrijden, wordt de spanning vanzelf omgezt in show

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 13:08

Merilyn schreef:
De foto's zijn mooi geworden jammer dat het niet helemaal liep zoals het hoorde, maar je hebt een hele ervaring bij Haha!

Het was idd gewoon erg leuk om mee te doen!

haike schreef:
mooie combinatie! En denk dat je nog gewoon wat ervaring op moet doen met kurrijden, wordt de spanning vanzelf omgezt in show

Dit was geen normale spanning meer, daar kan ik inmiddels goed mee omgaan en het positief gebruiken, dit keer was ze echt bang Ja. Ben allang blij dat ze toch nog rond ging voor me, we hebben het naar omstandigheden gezien nog aardig uitgereden Haha! ! Maar we gaan zeker proberen nog een kür mee te pakken als het qua reistijd een beetje te doen is!

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 13:30

Leuk paard, en natuurlijk een superdebuut, je eerste Z1 wedstrijd direct een winstpunt.

Olrike is/was in het begin ook heel gespannen/bang tijdens de kur maar door gewoon vaak te doen, word dit wel iets beter.

Heel veel succes verder in het Z!

caat_eve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 13:42

Ziet er super uit!!
Nog veel succes int Z Knipoog

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 17:44

Olrike schreef:
Leuk paard, en natuurlijk een superdebuut, je eerste Z1 wedstrijd direct een winstpunt.

En dat debuut liep ook al helemaal in het 100 haha, had echt totáál geen winstpunt verwacht, dus ben er ook super super blij mee Haha! !

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 17:44

karijn schreef:
Als jullie het oke vinden dat ik de foto's op bokt zet? Althans, de foto's van Tooske dan?

Ja hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 18:51

woooo mirrrr Bloos! Bloos! Bloos!
wat een vette foto's zeg Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

over een paar jaar kan ik tegen mensen zeggen dat ik jou ken! Schijnheilig Haha! Haha! Haha!

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:23

Hey Mirjam,

Was een mooi kur hoor alleen jammer dat ze bij de bam:P wegschoot in de uitgestrekte galop ipv de uitgestrekte draf.

Ik heb ook nog foto's voor je maar is van niet zo'n goede kwaliteit en moet ze ook nog op de comp zette.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:55

Jammer dat je kür niet helemaal lukte, wel gefeliciteerd met je winstpunt. Ziet er verder goed uit hoor, gaaf paard ook!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 22:09

justahorse schreef:
Hey Mirjam,

Was een mooi kur hoor alleen jammer dat ze bij de bam:P wegschoot in de uitgestrekte galop ipv de uitgestrekte draf.

Ik heb ook nog foto's voor je maar is van niet zo'n goede kwaliteit en moet ze ook nog op de comp zette.

Tóch benieuwd naar de foto's hoor! En ja, die pauk was de druppel Schijnheilig

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 22:28

Gave foto's. Ziet er echt wijs uit zo helemaal in Z-outfit. Volgende kür gaat het vast al beter, dan is het in ieder geval niet helemaal nieuw meer Haha!

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 23:25

Remember schreef:
justahorse schreef:
Hey Mirjam,

Tóch benieuwd naar de foto's hoor! En ja, die pauk was de druppel Schijnheilig

Haha het staat mooi op de camera hoor:P

Ik zal ff kijken ofdat het me nu lukt om de film op dvd te zetten. Bij mijn zus. want heb nog geen kabels om het op de comp te zetten en dan op dvd te branden Boos!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 07:23

Saar schreef:
Gave foto's. Ziet er echt wijs uit zo helemaal in Z-outfit. Volgende kür gaat het vast al beter, dan is het in ieder geval niet helemaal nieuw meer Haha!

Vind het ook echt wijs ja Bloos ! Was al zo blij met m'n hoedje en als die foto's zie helemaal haha Haha! !

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 07:27

Gave foto's hoor!!1 Ziet er erg goed uit!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 12:40

justahorse schreef:
Haha het staat mooi op de camera hoor:P

Ik zal ff kijken ofdat het me nu lukt om de film op dvd te zetten. Bij mijn zus. want heb nog geen kabels om het op de comp te zetten en dan op dvd te branden Boos!

Dat hoor/zie ik dan vanzelf wel! Hij zou denk ik erg leuk zijn voor een blooperinzending haha, maar een mooi staaltje dressuur zal er niet te zien zijn Haha! Haha! Haha!

Dee_Dee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:45

mooie foto`s en paard
jullie staan leuk bij elkaar..

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 15:51

LovingTweety schreef:
Gave foto's hoor!!1 Ziet er erg goed uit!

En dat helemaal vanuit Canada Clown ! Dank je Eef Haha! !

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 20:09

Foto's zijn super en ach met een beetje oefening komt dat met die kur ook wel goed. Shine moet ook wennen aan zulke opgedirkte toestanden!!! Goeie tip voor volgend jaar, kom lekker op de Kievit in Wassenaar Kur rijden, is echt onwijs leuk!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 22:53

Ha Daf! Ze moet idd wennen haha, ze mag gerust wat heldhaftiger worden Haha! . Zondag 20 augustus is bij ons op de club kür op muziek, even kijken of we daar niet heen kunnen, is lekker in de buurt ook. De Kievit is idd erg mooi, maar meteen ook weer een aardig eindje rijden hè!