Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karijn schreef:Ik was net te laat om je kur te zien! Ik kwam pas aanlopen met afgroeten en heb helaas geen foto's kunnen maken. Ik heb wel foto's van Tooske, daar zitten een paar leuke tussen. Je hoofd was wel heel erg rood!
Lew schreef:Hey Mirjam,
Jammer dat ze zo gespannen was, zag er heeeeeeeeeeeeel mooi uit met losrijden, heel vervelend dat het dan niet helemaal lukt zoals je had gewild!!
(Heb het gezien want ik was met Shari mee)
Het komt wel goed met jullie, jullie zijn een chique combinatie!Succes!!
Karrimh schreef:heel mooi paard, leuke combinatie. en inderdaad je bent weer een ervaring rijker en anders de volgende keer gewoon ~~}> nee hoor geintje. welke afstammeling is je paard... en hoe hoog is hij of zij....
karijn schreef:Ik was net te laat om je kur te zien! Ik kwam pas aanlopen met afgroeten en heb helaas geen foto's kunnen maken. Ik heb wel foto's van Tooske, daar zitten een paar leuke tussen. Je hoofd was wel heel erg rood!
Merilyn schreef:De foto's zijn mooi geworden jammer dat het niet helemaal liep zoals het hoorde, maar je hebt een hele ervaring bij
haike schreef:mooie combinatie! En denk dat je nog gewoon wat ervaring op moet doen met kurrijden, wordt de spanning vanzelf omgezt in show
Olrike schreef:Leuk paard, en natuurlijk een superdebuut, je eerste Z1 wedstrijd direct een winstpunt.
karijn schreef:Als jullie het oke vinden dat ik de foto's op bokt zet? Althans, de foto's van Tooske dan?
justahorse schreef:Hey Mirjam,
Was een mooi kur hoor alleen jammer dat ze bij de bam:P wegschoot in de uitgestrekte galop ipv de uitgestrekte draf.
Ik heb ook nog foto's voor je maar is van niet zo'n goede kwaliteit en moet ze ook nog op de comp zette.
Remember schreef:justahorse schreef:Hey Mirjam,
Was een mooi kur hoor alleen jammer dat ze bij de bam:P wegschoot in de uitgestrekte galop ipv de uitgestrekte draf.
Ik heb ook nog foto's voor je maar is van niet zo'n goede kwaliteit en moet ze ook nog op de comp zette.
Tóch benieuwd naar de foto's hoor! En ja, die pauk was de druppel
Saar schreef:Gave foto's. Ziet er echt wijs uit zo helemaal in Z-outfit. Volgende kür gaat het vast al beter, dan is het in ieder geval niet helemaal nieuw meer
justahorse schreef:Haha het staat mooi op de camera hoor:P
Ik zal ff kijken ofdat het me nu lukt om de film op dvd te zetten. Bij mijn zus. want heb nog geen kabels om het op de comp te zetten en dan op dvd te branden
LovingTweety schreef:Gave foto's hoor!!1 Ziet er erg goed uit!