hoe vaak trainen als je Z1/Z2 rijdt?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ankie1

Re: hoe vaak trainen als je Z1/Z2 rijdt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 11:47

Ik rij met mijn arabische hengst nu in het Z1,ik denk dat ik 2 a 3 x in de week dressuur rij,de andere dagen lekkere buitenriten,en hij doet het er goed op,elke wedstijd rijden we wel winstpunten,we mogen nu Z 2 starten maar daar wachten we nog maar ff mee,rustig aan,veel buitenritten zo houden we het voor ons alle 2 leuk!

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 11:50

Als ik wedstrijd heb train ik in die week meestal 3 keer.
Vaak in de weken dat ik geen wedstrijd heb train ik soms helemaal niet.
Keertje aan de pessoa keertje buitenrit springen.
Die van mij blijft daar super fris onder en lekker.

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 14:20

Ik rijd M1 en rijd meestal 3 keer per week in de bak en 2 keer per week een buitenrit. Als ik een wedstrijd in het vooruitzicht heb train ik de week ervoor wel wat vaker in de bak.

Nadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 16:06

gewoon sowieso niet 1 keer, als je paard maar lekker los is Lachen Elke dag beweging is dan wel goed denk ik maar logeren met zo'n stiek is ook wel goed

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 16:10

Ik rij Let's Go meestal 5x keer per week dressuur, en dan echt 3 kwartier trainen. Ik zou best met hem willen springen maar dat vind hij helemaal niet leuk en daar is ie zo slecht in dat hij zichzelf wel kan verwonden. Longeren is altijd een lastige boel, hij verveelt zich dan snel en gaat lolbroek uithangen. Ik ga meestal 1 keer per week het bos in; lekker galloperen. Meestal heb ik 1 keer per week wedstrijd.
Hij loopt dus eigenlijk 4-5 keer per week dressuur
1 keer p week/2 weken buitenritje
1 keer p week wedstrijd
Hij heeft 1 dag per week vrij, soms 2. Hij is nogal energiek dus als ik hem meer vrij geef is ie echt ADHD Tong uitsteken