Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Melis3009 schreef:Het is ook de bedoeling dat ze met haar neus over de grond gaat lopen. Dan gaat ze namelijk over haar rug lopen en dus ook haar rugspieren gebruiken en dat is waar de pessoa voor is. Om de achterhand er goed onder te houden zou je het bontje achter haar kont gewoon wat strakker kunnen laten zitten dan heb je het optimale resultaat denk ik![]()
Ik vind het trouwens heel goed hoe je met het commentaar om gaat! En zo hoort t
Stascha_kim schreef:je moet hem ook niet dwingen maar iets meer stelling voor 5 minuten is toch geen probleem?
Suzanne_k schreef:Ik vind het er goed uitzien hoor Roelinda. IK zelf vind het wel meevallen hoe strak de pessoa zit. Vooral de laatste foto's zijn mooi. Succes nog met Bonny.
Stascha_kim schreef:vind hem rechtsom wat fijner lopen stel hem met bijzet teugels op linksom wat meer in of met slof met longeren die kan je namelijk strakers stellen enz.. slof werkt dan hetzelfde als bijzet dus
monsera schreef:Het geeft niets dat je pony zijn hoofd af en toe omhoog doet.Hij moet leren om lekker met zijn neus over de grond te lopen en zijn spieren zijn het ook nog niet gewend.Je zal zien dat hij steeds meer met zijn neusje over de grond gaat en steeds minder met zijn hofd omhoog loopt.Geef hem wel de tijd daarvoor.
Toad schreef:Jeetje wat een gezeur over die pessoa zeg!!
Als ze meer wilt weten kan ze zelf ook wel topics over de pessoa opzoeken.