Fleur en Maureen zijn een goede combinatie hoor! Gaat ze met fleur ook wedstrijden starten. En blijft ze dan ook metg Pinky rijden? Fellow vond het zo te zien ook wel leuk haha Hoe hoog is het hoogst dat ze gesprongen heeft?
is er geen zoekfunctie dan kan ik al je foto topis opzoeken.. en hoe doe je dat?
Ziet er echt gaaf uit, Kim!! Ze had zin in het springen zo te zien Mooi tenue hoor, dat zwart op een schimmeltje .. Nou nog veel succes met Fleur!! (maar dat gaat zeker lukken zo te zien ) En Fellow is zo gaaf
Wat een knappe pony! Springtalent heeft ze wel! En knappe combi met haar ruiter. En die foto met dat veulen is echt zo grappig, zeker als je daarvoor die springfoto's hebt gezien! Top!
Wat een supertip om die onderschriften uit te zetten!! Foto's zijn weer super PH!! Net als Fleur! Maarja.. Jij hebt oog voor knappe pony's! En je hebt het wel getroffen met zo'n bijrijdstertje als Maureen zeg!
Idd een goede tip, hoef ik gelijk ook niet meer al die onderschriften te zien Leuke foto's van Fleur en haar veulen is ook al groot en wit zeg. Ik vind dit echt een heel leuke combinatie om te zien. Meestal lukt het niet om iemand van die lengte te vinden die lekker kan rijden, maar dit ziet er erg goed uit!