ik kende het ook
laatst heeft de groep van mn zoontje huifbed gereden, was zeker weten een succes! (en ik was mee uiteraard
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
laatst heeft de groep van mn zoontje huifbed gereden, was zeker weten een succes! (en ik was mee uiteraard
) 
willeke16 schreef:volgens mij had ik zo iets laast in het het blad haflinger & trekpaard stamboek.
ik zal een skijken of ik hem nog kan vinden en het scannen. Ik weet niet of jullie het zijn maar denk het wel
wauw... zoek even op als je wil
Noppes schreef:Ook ik kende het al van tv
Maar ik vind dit soort projecten echt geweldig, moet heerlijk zijn voor die mensen
Wat was er met het laatste paardje aan de hand?

corinne1981 schreef:Ik hoor ook bij de 1 % , ik vind het erg jammer dat er niet meer maneges zijn die dit kunnen doen, het lijkt me echt heel erg goed doen voor gehandicapte kinderen.
Is dit niet de 'manege zonder grenzen/drempels'? Zo heette toen de manege die ik op tv gezien heb, waar ze dit huifbedrijden ook doen.
Joerenzo schreef:wel mooi ja!
maar dan moet je wel bijzonder rustige paarden hebben
dat denkt iedereen.. maar dat valt wel mee hoor
het zijn gewoon allemaal hele bijzondere paarden. ze hebben door waneer ze voorzichtig moeten zijn en waneer ze wel eens een trukje uit kunnen halen ( dit zie je vooral terug bij de eigenwijze haflingers) bijv met de donkere haf die erbij loopt. ze lijkt best rustig.. maar onder het zadel is ze echt een heethoofd. deze pony word daarom niet in de lessen met de gehandicapten gebruikt, er rijden vrijwilligers op en er word huifbedrijden mee gedaan. Marigold schreef:hihi volgens mij kent 75 % van de mensen hier het huifbedrijden wel
zo onbekend is het niet hoor, ik wist er al tijden van af!
eigenlijk vanaf het eerste begin af aan..
en heb het laatst dus pas in het echt gezien, maar het gebeurd op veel plaatsen in nl hoor!
of de mensen die het kennen reageren alleen maar 
De bak is echt heel leuk versierd!
Op de manege waar ik rij wordt deze vorm van paardrijden ook gedaan. Ergens niet zo gek (bedenk ik me net), aangezien de manege dicht in de buurt ligt van een verzorgingscomplex voor gehandicapten.
dat iedereeen die bak leuk vind
ik ben het gewoon gewend en weet niet anders

Heel gezellige binnenbak zo en een reuze goed initiatief. GirlyMelis schreef:Echt geweldig zo krijgen die mensen ook nog een kans om een keer met een paard te ' rijden ' en het klopt dat het een tijdje geleden in het tijdschrijgt de haflinger en het trekpaard ofzo stond .. echt super !
ik had het ook al wel eens gezien. Wel echt super voor die mensen!!