Evita... ACTIE!!! lekker crossen :D (doen het)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 22:37

hoi

gave foto's!
en ja, dat klopt van die snelweg, maar dat zeggen ze al jaren, dus dat zal voorlopig nog wel even duren........geniet er nog maar van.

zo, ik heb het al helemaal gezien; jij mag een keer met mirage naar buiten!!!!!!! Ben ik te schijterig voor, dat durf jij wel....

doeg
Ingrid

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 22:53

Hele leuke foto's, weer eens wat anders zulke actiefoto's.

Ik zou inderdaad genieten van de geweldige ruimte (zo lijkt) bij je in de buurt. Snelweg plannen zijn wel vaker van die 20 jaren plannen, dus wie weet heb je geluk. Lachen

ricoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 15:05

Heeeeey

Leuke foto's

Ook toevallig, jij staat denk ik vlak bij mij in de buurt want wij rijden daar ook altijd buiten en die heuvels liggen achter mijn huis. Miss leuk om een x samen te gaan rijde? Ben je ook al in dat nieuwe natuurgebied geweest, midden-delfland, das ook heel leuk rijden.

xxx
Mayke

easter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 15:06

he das in schiedam. Op welke manege sta je?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 15:59

ja klopt is in Schiedam! ik woon zelf niet in schiedam maar evita staat daar voor de zomermaanden. Ze staat bij Els aan de Groeneweg (zeeuw).

lijkt me wel leuk om eens samen te gaan rijden!! gezellig!

no panic

crossen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:04

hee daar ry ik ook altyd met panic das lekker hoor daar dat ik je nog niet ben tegengekomen... Knipoog das nl de woudhoek je kan er lekker crossen alleen errug uit kijken voor al die kuilen die de honden daar gegraven hebben. Knipoog

Ireen_

Re: crossen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 17:22

no panic schreef:
hee daar ry ik ook altyd met panic das lekker hoor daar dat ik je nog niet ben tegengekomen... Knipoog das nl de woudhoek je kan er lekker crossen alleen errug uit kijken voor al die kuilen die de honden daar gegraven hebben. Knipoog

jah die kuilen zijn irritant, ik ga ook meestal alleen op dat stukje vanaf die heuvels tot het einde daar zitten bijna geen kuilen.. is alleen niet zo'n lang stuk!! De zandvlakte in Delft/schipluiden is eigenlijk beter want dat is gewoon vlak, maar in schiedam heb je leuke heuveltjes Cool

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:28

wat een leuke foto''s!!