Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

(je hebt hem toch vast als je normale teugel?)
)vind dat je de teugels niet korter moet pakken...dan kan hij niet meer lopen en kan j drijven als je wilt en gaat hij opkop lopen..stel ik hou jou voor tegen dat je niet vooruit kan en duw je achter naar voren..dat vind jij ook niet fijn..je kan niet lopen..noujaa..ik hoop dat je van de volgende keer ook foto's erop zet 
*
Bovendien is het weer een kunst om zonder stang en trens te rijden dan met.
Op deze manier gaat hij achter de loodlijn, zich opkroppen en drukt hij de rug eruit. Het resultaat is dan een gespannen en ietwat onvriendelijk beeld. Niet rot bedoeld natuurlijk
Misschien als je in de handen als iets meer toestaat en meegeeft in de beweging, dat het al een ander beeld geeft
idd kan je meerdere kanten op hea.. 

Weet je van wie de eigenaar hem gekocht heeft? Misschien toevallig Carolien Reverdink?
sunnymay schreef:Je zegt zelf steeds dat je je teugels korter moet nemen, daar ben ik het niet mee eens. Paard loopt als steeds te diep (kin te veel naar borst). Dit is doordat hij te weinig van achter naar voren wordt gereden en jij zelf te weinig toe staat met je handen. Je kijkt te veel naar beneden. Ook al ben je 14, wees trots! Borst vooruit, rechtop zitten, handen toestaan en meer met de benen rijden. En zoals iedereen zegt... veel minder stang (maar dat wordt te afgezaagd om te zeggen).
Je kan veel van zo'n les en paard leren, dus op naar de volgende keer en al onze tips gebruiken. Ben dan heel benieuwd hoe die foto's zijn.... (laat je ze dan zien?)
Het paard loopt echt teveel met de kin op de borst en erg gespannen. Je zou wat vriendelijker in je hand mogen zijn.... 
. Miss_Petit schreef:Vraagje, loopt dat dier altijd met zijn oren naar achteren?