Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

als het in de buurt is kom ik zeker ff een kijkje nemen bij mn oude schatje! 
je weet me te vinden he
!

ik ken daraxo nog bij zijn eerste eigenaar haha
hij ziet npog wel hetzelfde eruit
vindt ik
Niet doen!!
Daraxo_Love schreef:Hannanas, ik heb ook bij mijn nieuwe instructice geleerd dat ik niet moet trekken in de mond. Ik ben nu bezig met andere dingen zoals hem beter aan het been te krijgen en weet nu dat hij zijn mond opentrekt omdat ik trok aan de teugels (achteraf dus heel zielig) maar dat ik geen wedstrijden kan rijden (vindt Ladyjoy) vind ik wel raar, ik had bij een ondelinge wedsrijd in de B 202 punten maar er stond wel op dat ik moest werken aan ontspanning en daar ben ik nu mee bezig en ik doe wedstrijden ook voor de lol en niet alleen om snel hoger te komen en ik leer er ook wat van.

KiekKiek schreef:Ze loopt erg op haar voorhand, heb je les?
Wel een mooi paardje!

je handhouding vind ik persoonlijk echt héél raar overkomen
, je houdt ze op bepaalden foto's gewooon tegen je knieen aan
:
Becky_Claire schreef:hee wat heb je een leuke AV zeg en dat in de mond trekken vind ik persoonlijk nogal meevallen check foto 4 waarbij de die kleine volte reed. Ik weet niet hoor maar die binnen teugel hing helemaal los dus dan is het best knap als ie dan in zn mond getrokken word.
En over die startkaart meisje ga lekker starten ga het lekker proberen en blijf voor de lol rijden en niet voor de prijzen en winstpunten want dan is de lol er heel snel af.