Ze heeft jouw Mireille ook nog vernoemd in de show. Blijkt ook nog dat Mireille en 'mijn' haflinger familie van elkaar zijn..
Hoezo werd Mirei genoemd? (niet nieuwsgierig ofzo hoor )
Wat leuk dat jouw Haf familie is van Mirei! (en dus ook van Lent, want die is ook van Maestro van de Bosrand). Ik heb meteen in je profiel gespiekt maar helaas werken je foto's niet (net zoals de foto's in dit topic )
En nu ik terug ben uit Drenthe heb ik eindelijk internet en in overleg met Meike ook meteen de foto's even "gefixt".
Jauke heeft iig genoten van alle knuffels en kusjes die hij van de meiden kreeg. Echt een vent hoor, als hij aandacht krijgt is het goed Enneh, hij is idd niet te mager hoor, hoewel hij wat mij betreft best iets dikker mag ziet hij er toch prima uit. Hij mag eigenlijk vooral meer spieren krijgen en daar zijn we hard mee bezig
Daan > De meiden vroegen of Jauke de enige was die dit kon, tja, dan moet ik natuurlijk bekennen dat dat niet het geval is
Die zit foto's zijn ook weer stoer, vind dat toch eigenlijk wel 1 van zijn stoerste oefeningen
Wil ik net posten dat ik hem lekker wat aangekomen vind en dat de zomerwei hem goed heeft gedaan, krijg je weer dat gemiep over te mager tis ook nooit goed he
danielle, ziet er weer goed uit allemaal!! Ik blijf erbij dat zijn kont wat meer spek mag hebben, maar daar werken jullie al hard aan. verder vind ik hem absolut niet mager, eerder "slank". maar slank is goed
ben trouwens benieuwd hoeveel reacties er nu komen dat zijn kont wat voller mag
Wat een leuke dag hebben jullie gehad!! Jauke is gewoon geweldig, knap hoor dat Daniëlle hem dat allemaal heeft geleerd!!
Ik vind hem overigens niet te mager!! Op die ene foto staat ie helemaal uitgerekt in het compliment, logisch dat je dan z'n ribben ziet, dat zie je op zo'n moment bij ieder gezond paard wat niet te vet is