@miss_maya: dankje @khouuvannjouu: ook dankje Ja ben best trots op het draverbeestje @jockeygirl: tja, als hij loslaat in de rug en lekker ontspant; dàn wel @_inga: idd dankje
@sannum: tja hij kan mij moeilijk apart nemen voor nog eens die galop, dan zou ik privélessen moeten nemen hé.
idd, iedereen heeft wel iets waar aangewerkt moet worden, en daarom neem je ook les, maar dan zou je idd wel privéles moeten nemen als je écht aan die galop wilt werken
Ik snap best wat ze bedoelen met eerst de basis. Alleen een Sb is niet alleen een wat moeilijke oefening, tis ook een manier van loswerken. En loswerken hoort toch bij de basis??? Ik vind dat het best wel kan, net als de contra. Ik rijd ook wel eens contra (zit in de B) gewoon om alles los te krijgen. Vaak word mijn aanleuning na het rijden van bijv, contra, SB en wijken vele malen beter... Daarbij niet vergeten dat het een wat ouder paard is, welke niet meer zo soepel is als 1 van 8 jaar oud. De TS geeft daarbij aan dat er niet echt veel dressuurmatig mee gereden wordt, vind ik dit zeker geen verkeerde foto's... Veel succes...