Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Denk dat ze de 90cm net niet haalt.
Heb haar gezegd dat als ze toch gaat groeien, dat ze dan zo hard moet groeien dat ze met Regina verder kan
.
beter een groter meisje dat iets goed doet, dan een klein meisje dat er niks van bakt.
Kuiken schreef:Te groot zie ik niet als probleem, eerder kinderen die te zwaar zouden zijn voor zo'n pony. Hier is dat zeker niet het geval en zijn ze samen aan het genieten
Pony ziet er ook blij uit.
slimmerik schreef:Ziet er prima uit.....maar wat was het koud vandaag bij jullie. Kind lijkt me een dikke trui aan te hebben met capuchon. Pfffff moet er nu niet aan denken. Of is foto duidelijk eerder gemaakt maar wordt nu geplaatst voor wat leven in de brouwerij ??

Dat wilk eerst ff zegge
En idd het meisje past niet helemaal in het zadeltje maar idd daar ga je geen nieuwe voor kopen
Ik wil wel even zeggen dat ik het meisje te groot vind vrij veel te groot zelfs!
Ze kan dan wel niet te zwaar zijn maar ook te lang is ckr schadelijk lees dit topic maar eens door! viewtopic.php?f=1&t=602181 Ik weet dat ze door dit meisje alleen maar ingereden wordt maar goed.... Vat dit trouwens niet op als "gemeen" ik bedoel het goed
Veel suc6 nog met dat leuke shetje van je

Richtje schreef:_Marleen_ schreef:Meisje is veel te groot...
xxx
Vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat deze reactie zou komen
Mag ik vragen waarom je haar te groot vind? En dan met name waarom je dat een probleem vind?
Miss_Petit schreef:Voor een shetlander is ook heel gemakkelijk een perfect passend zadel voor de pony en de ruiter te vinden...
Is ook zo enorm veel keus in
superwoman schreef:Miss_Petit schreef:Voor een shetlander is ook heel gemakkelijk een perfect passend zadel voor de pony en de ruiter te vinden...
Das toch geen excuus? Je wilt toch dat dat beesje rijden leuk gaat vinden?
Met een niet-passend zadel, kan dat wel eens een probleem worden....
TillyFan schreef:Inderdaad, en je ziet het aan de shet dat hij er van geniet, dus waarom zou je dan dit meisje die iets aan de grote kant is, er niet op laten rijden? ik zie het probleem niet!
Ontopic; hartstikke leuke shet!
superwoman schreef:Miss_Petit schreef:Voor een shetlander is ook heel gemakkelijk een perfect passend zadel voor de pony en de ruiter te vinden...
Das toch geen excuus? Je wilt toch dat dat beesje rijden leuk gaat vinden?
Met een niet-passend zadel, kan dat wel eens een probleem worden....