althans toen ik nog met fede reed die tijd, dat is idd een jaar geleden denk ik!. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
althans toen ik nog met fede reed die tijd, dat is idd een jaar geleden denk ik!. Navidad schreef:Bets echt waar ga helemaal mee met jou commentaar.

)

ik ben blij dat je nu heb gevoelt wat ik bedoel (is net als met verzamelen, pas als je het gevoelt heb weet je het verschil!)puccalover schreef:Wow wat een supermooie fries heb je zeg, wees er maar trots op. Ik vind het rijden er goed uitzien en je fries heeft idd een mooie galop die op 1 foto mooi bergopwaarts gesprongen word. Verder heeft hij een mooi gebruik van de achterhand. Ik vind jullie een super combi en jammer dat je hem niet gaat starten.
klomp schreef:@ bets; is geen drempelvrees, eerlijk gezegd, maar vind dat ik daar nog niet aan toe ben en werk persoonlijk liever wat vooruit.
ook heb ik er momenteel echt geen tijd voor...druk, druk, haha!
. Hij loopt in ieder geval netjes. En je houding is niet eens zo slecht
.Jnien schreef:Joyce, ik had ook al op het FPF gereageert, maar hier nog es: Djok ziet er super uit, beeld is heel mooi!
Enne, de oprichting is goed vooruit gegaan hoor.
Jammer dat je hem niet uit brengt op wedstrijd, jullie zouden bovenin meedraaien!
Groetjes, succes en tot binnenkort!

ik geef eerlijk toe dat meneer nog weleens hangt, maar kracht om een paard rond te rijden is bij mij not done djok geeft trouwens heel makkelijk na op weinig druk.
toch bedankt! kijk anders even in mijn onderschrift, hier rijd ik nog zonder pijn, misschien is het beeld dan anders...trekken of rijden met kracht hou ik niet van...das natuurlijk geen paardrijden.