De proef dat jij 1e was was ik volgens mij 2e, en de proef dat je 2e was was ik volgens mij 3e

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mick_G schreef:@Toad: overdrijven is ook een kunst
De enige foto waar je het echt op ziet is op foto 4. Mijn hakken staan nog gewoon op 1 lijn met mijn heup en schouders.
Ik snap wel dat jullie het zeggen
Mick_G schreef:okee, bedanktIk ben het er ook wel over eens dat mijn houding beter is als ik mn beugels langer doe, maar ik heb al eerder een conflictje gehad met Toad, en sindsdien kan ik niet veel meer goed doen.
ja dat zadel twijfelde ik ook al over. Ik zal er even aan denken, volgens mij schuift het ook naar voren.. Als ik hem neerleg, Is er nog een handbreedte ruimte tussen de singel en zijn been, zeg maar.
Mick_G schreef:Ik heb jou ook al eens gezien in mijdrecht, we moesten tegen elkaar in de L1
De proef dat jij 1e was was ik volgens mij 2e, en de proef dat je 2e was was ik volgens mij 3e
Mick_G schreef:van mij was er jammer genoeg maar een mooie foto, ze hadden 3 of 4 galopfoto's van hem gemaakt, en galop is niet zijn sterkste kant.
Ik denk dat het lijkt dat hij niet voorwaarts is vanwege het moment van de foto's. Je ziet namelijk dat hij wel goed ondertreedt, en dan moet hij wel voorwaarts zijn.
Mick_G schreef:okee, bedanktIk ben het er ook wel over eens dat mijn houding beter is als ik mn beugels langer doe, maar ik heb al eerder een conflictje gehad met Toad, en sindsdien kan ik niet veel meer goed doen.
ja dat zadel twijfelde ik ook al over. Ik zal er even aan denken, volgens mij schuift het ook naar voren.. Als ik hem neerleg, Is er nog een handbreedte ruimte tussen de singel en zijn been, zeg maar.
Mick_G schreef:Bedankt!
Ik heb het geprobeerd laatst, een gaatje langer, maar dat moet ik echt even gaan oefenen dan :p Zit heel raar als je het niet gewend bent!