Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
sammie_44 schreef:Wat een verandering zeg! Super hoor. Kan lekker lopen, je rijdt hem ook erg goed los, lekker over de rug en actief vanuit de achterhand, Altijd heb je daar profijt van tijdens het 'echte' werk!
Gefeliciteerd met je punten! (Is het trouwens een haf??)
, ze is alleen wel voor de sport gefokt, en modernBasjeGuwrl schreef:Super gaaf dier, erg veranderd inderdaad.
Wat heb je voor hoofdstel? Staat erg chique!
Zekerrweten verbeterd & dat halster is btw ook errg sexyy

en op de eerste foto staat m'n vader z'n auto
die zilvere mecedes
en op de 7e foto kom ik net aangelopen
,
even het antwoord van wat je gezegt had in mijn topic: bij het inrijden zat ik zo te ''schoppen'' omdat ze de hoeken afsneed en niet aan het been was
maar later was dat al niet meer zo hoor en zat ik met mm'n benen stil,en dat minder in de mond zitten doe ik steeds meer..ik moet van mijn instructeur helemaal m'n handen stilhouden als ik een x een kneedje geef dan moet ik ze weer stil houden,ze moet dan op de stille hand nageven,maar soms wil ik er nog ietsje ronder hebben en dan kneed ik met beide handen zodat ze wat losser word en niet vasthoud zeg maar.. maar misschien boeit het je helemaal niks maar goed..
nog gefeliciteerd!

NF_Daphne schreef:ik vind het er erg mooi uitzien..en op de eerste foto staat m'n vader z'n auto
die zilvere mecedes
en op de 7e foto kom ik net aangelopen
,
ff offtopiceven het antwoord van wat je gezegt had in mijn topic: bij het inrijden zat ik zo te ''schoppen'' omdat ze de hoeken afsneed en niet aan het been was
maar later was dat al niet meer zo hoor en zat ik met mm'n benen stil,en dat minder in de mond zitten doe ik steeds meer..ik moet van mijn instructeur helemaal m'n handen stilhouden als ik een x een kneedje geef dan moet ik ze weer stil houden,ze moet dan op de stille hand nageven,maar soms wil ik er nog ietsje ronder hebben en dan kneed ik met beide handen zodat ze wat losser word en niet vasthoud zeg maar.. maar misschien boeit het je helemaal niks maar goed..
ik vind het iig mooi uitzien..nog gefeliciteerd!

)