Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
enne.. Maakt niet uit hoor Suzanne F. Iedereen heeft zo zn momenten

VValar schreef:
Ze waren inderdaad niet negatief, wel hoopgevend natuurlijk. Maarja, Frenk Jespers had over íedere combinatie wel iets positiefs te melden, dus dat zegt weinig natuurlijk. Hij kan ook moeilijk midden in de baan alles gaan zitten afkraken
Maar heb er veel van opgestoken en heb voldoende informatie gekregen waar ik aan kan gaan werken voor de aankomende PAVO!

) nog even door te zeggen
Ik heb in april de oefenavond in Tolbert gereden.ammi schreef:Was niet echt duidelijk..Ik heb in april de oefenavond in Tolbert gereden.
Met een paard die ik voor iemand anders rijd.
Maar ik vond toen het commentaar best fijn, eerlijk, maar toch
opbouwend, en vrij positief.
Wat voor paard rij je? VValar schreef:ammi schreef:Was niet echt duidelijk..Ik heb in april de oefenavond in Tolbert gereden.
Met een paard die ik voor iemand anders rijd.
Maar ik vond toen het commentaar best fijn, eerlijk, maar toch
opbouwend, en vrij positief.
Ok vandaar, dacht nl dat je ook in de Beemster had geredenWat voor paard rij je?
Inderdaad, commentaar was wel iets waar je aan had en waar je aan kunt werken en op kunt letten tijdens het voorstellen volgende maand. Althans, dat was voor mij zo. Kleine tips kunnen toch een heel hoop uitmaken.

Vieva schreef:mooi paard zeg!
maar waarom op de 1e foto een andere hoofd erop?
Als je het weet zie je het ineens heel duidelijk
haha VValar schreef:Vieva schreef:mooi paard zeg!
maar waarom op de 1e foto een andere hoofd erop?
Tja, af en toe moet je wat hè
Antoinette schreef:Als je niets bent moet je toch wat lijken
![]()
![]()
Oh wacht, ik was degene die die foto geshopt heeft...hmmm....

Citaat:Inderdaad Antoinette, met het commentaar 'wat een leuk hoofd' of 'wat een mooie vlechtjes' zou ik ook niet zo heel blij mee zijn
Bets schreef:Ja ik blijf het een geweldig paard vinden met enorm veel uitstraling en goede amazone erop die van wanten weet!!!!
Dandy schreef:Hier nog een BlonTje, haha, ik dacht, waarom rijdt iemand op zo'n paard nou in een slipjas en met een beugelriem om de hals (stukje stang-teugel)...![]()
Ik vind Salinero wel mooi met dat nieuwe hoofd !
En dat andere paard doet het volgens mij ook wel goed, ziet er netjes uit hoor !

Zeabiscuit schreef:Citaat:Inderdaad Antoinette, met het commentaar 'wat een leuk hoofd' of 'wat een mooie vlechtjes' zou ik ook niet zo heel blij mee zijn
Of: "wat een mooi vlechtjes, duurde wel even zeker"
VValar schreef:Wat een geweldig leuk compliment, thanx![]()