Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Zeabiscuit goed gedaan, jammer dat er geen zonnetje was, maar daar kon je niets aan doen, behalve beter bestellen. Misschien beetje mijn schuld, ik had de zon de week ervoor zo hard weggevloekt dat ie niet meer durfde
Citaat:En die laatste foto is stoer! Gaan wij ook doen.
Btw, kunnen jullie die ook niet meenemen voor Magic samen met het halster?
Citaat:Volgende keer maar filmen ipv fotos dan?
Je mag het ook allebei doen
nomes schreef:Wederom prachtige foto's van een prachtig paardje, kan niet anders zeggen! Super dat je gelijk je eerste puntje binnen hebt, geniet er maar lekker van!!
sunnymay schreef:Hai,
Echt gaaf, die laatste foto! Daar staat ze echt heel trots op.
Het is en blijft een merrie.... ik ken het.
Gewoon lekker door trainen en op naar de volgende wedstrijd!
Ik zou willen dat ik ook altijd zo'n fotograaf bij me in de buurt had. Je hebt volgens mij nu een mooie verzameling van schitterende foto's van jullie als combi (en Valar).
Zeabiscuit schreef:Denk niet dat dat goed gaat...
spirith schreef:ziet er errug goed uit en jullie gaan het nog ver schoppen dat kun je zo wel zien. en dat met die zweep dat had mijn flemmigh merrie ook zodra ik die weg deed was ze niet meer vooruit te branden en nu rijd ik eigenlijk nooit meer met zweep en nu is het over en is ze gewoon lekker voorwaards.
VValar schreef:Hey nomes! Bedankt voor compliment. Hoe gaat het met jouw paardje?
pharagirlke schreef:bij die groet. Lach je daar nou in de aard van 'wat doe ik nou weer?:+'
Prachtig paard is het trouwens!
VValar schreef:pharagirlke schreef:bij die groet. Lach je daar nou in de aard van 'wat doe ik nou weer?:+'
Prachtig paard is het trouwens!
Ja dat klopt, ik lach echt om mij stomme zelf haha
Hier nog een foto, een moment later:
http://i3.photobucket.com/albums/y73/VV ... G_6633.jpg
VValar schreef:@ sphinxie: Oh wat leuk zeg, hoe laat moest jij rijden? Heb je een beetje goede punten gereden? De jury in de eerste proef jureerde heel royaal vond ik!
VValar schreef:@ nomes: Weet je al wanneer je gaat starten met je paardje?