Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

luwaniej1 schreef:he leuke paardjes hoor! de tweede vind ik persoonlijk het leukst wat een hals! mooi hoor! ga zo door!
Saszkiia91 schreef:luwaniej1 schreef:he leuke paardjes hoor! de tweede vind ik persoonlijk het leukst wat een hals! mooi hoor! ga zo door!
vind ik ook wel maare die is oko een jaartje verder! ik denk dat dat bij d eeerste ook nog helemaal goed gaat komen!
vonneke schreef:ziet er al goed uit voor de jonge beestjes.
Ben jij nou zo groot of je paardjes zo klein
liesje23 schreef:Hee, volgens mij heb ik jou gezien. Niet zien rijden, maar zien lopen.![]()
Je had aardige punten zo te zien. Leuke foto's hoor. Staan die op de site van Centaur, of heeft iemand die je kent ze gemaakt?
horselover21 schreef:Allereerst gefeliciteerd met je punten,
en wat heb je een fantastische 3-jarige onder je kont!
Ik wil je alleen even waarschuwen; het is leuk als het zo snel gaat met de punten enzo, maar kijk alsjeblieft uit dat je niet te hard gaat met zo'n jonkie, ik ben er bijna mijn paard aan kwijtgeraakt.. flinke verzuring!
Succes verder, maar t komt zeker goed!!
zooist schreef:Ik doe heel rustig aan met hem.... rij hem hooguit 2 keer per week en eigenlijk heeft ie na die week weer een week vrij, lekker spelen in het land.....
Als je erop stapt doet ie gewoonweg alles dus ik hoef ook echt niet hard te trainen.....
Maar bedankt voor je advies en ik hou hem in de gaten....