Kylan schreef:Het ziet er leuk uit hoor.
Je zit alleen wel erg inelkaargedoken op je paard. Hou je rug recht, schouders naar achteren. Je knikt ook je hoofd naar voren en zakt wat achter de beweging (vooral in de galop). Soms kijk je zelf schuin langs de schouder van je paard af naar beneden, daar krijg je een heel scheef beeld van, dat is een beetje jammer.
Wel mooi trouwens, dat je gewoon knotten gemaakt hebt! Krijgt ze echt een mooie hals van!
In de galop klopt, hij is gigantisch sterk, maakt zich verschrikkelijk lang. Ik meot me zelf heel sterk maken om hem bij me te houden en bij elkaar te houden, hier word flink aan gewerkt! Dat schuin langs me paard heen kijken zijn denk ik moment opnamens van kijken of ik op het goede been lichtrijd en van het wijken (is ook nog zo´n slecht punt)
Ik ben blij met al jullie commentaar! Ik weet de slechtte punten en ben dus ook gelijk de L1 gestart voor het commentaar zodat ik eraan kan werken. Bedankt allemaal!
Heb 2x in de week les dus het komt vast wel een keer goed, ook is mijn paard nog geen Z paard en ik geen Z ruiter, we trainen rustig verder